Güzel tespitleriniz için teşekkür ederim hocam. Bunları sosyal medya ya da cimer yardımıyla da iletirseniz daha fazla kitleye hitap edebiliriz.
Öncelikle bu forum zaten bir sosyal medya

ama siz twitter, facebook, donanımhaber ve ekşisozluk gibi daha geniş kitlelere hitap eden ortamlardan bahsediyorsunuz zannımca.
Benim gördğüm en güçlü protesto C sütün göçük olayında yaşandı, gerçekten çok çok ciddi protestolar yapıldı, defalarca bayilere gruplar halinde protestolar yaptılar.
Şekerpınarında "Honda köpüğü bi tarafına sık"

diye pankartlar açtılar ama sonuç olarak değişen anlamlı birşey olmadı. Cumhurbaşkanı ile konuşulduğu anlatıldı ama göçme potansiyeli olan bölgeye fabrika tarafından bir köpük sıkılarak konu kapatıldı, resmi bir sorun potansiyeli olduğu kabul edilmedi. Bana göre pek önemli bir sorun değildi (DSG gibi halen arıza veren bir şanzımanın 10bin farkla satılması ve artık bu durumun normal karşılanması gibi inanılmaz bir vaka varken) ama soruna çözüm yaklaşımında sınıfta kaldılar.
2004ten beri donanımhaber üyeliğim var, orada da uzun süre bu servis durumu şikayet edildi. Hatta düzenli olarrak halen Honda'lar çok kötü, araçlar kapımın önünde barındırmam tü olsun civiclere konuları da açılır

Bi dönem donanımhaberde servis fiyatları için bayağı bayağı küfürler bile havada uçuştu, tabi donanımhaber editörleri ticari kaygılardan ötürü o mesajların bir kısmını uçurdular, bir kısmı da zamanla gündemden düştü. Bu servis fiyatları konusu gündemden düştükten sonra eylül ayında dikkatimi çekti, civic'in reklamları sürekli donanımhaber reklam kısmında dönüyordu
Kısacası yasalarla tüketici çok güçlü görünmesine rağmen, uygulamadaki yetersizlikler sonucu sürekli tüketici olarak mağdur ediliyoruz

ve sürekli sesimi duyurma arayışında kalıyoruz. Ama bence harcanan çabalarla alınan sonuçlar arasında ciddi uyumsuzluk var, hep sonuç kısmı çok çok az kalıyor.