Sohbet konusu > Yeni ve ikinci el araç fiyatları hakkında...

Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
112
Tepki puanı
136
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2020
Aynı fikirdeyim.. Yani öyle bir algı oldu ki sanki elegance pakete ben gittim deri koltuk diktirip kendim pazarlıyor moduna girdim :) ...
Ona kalırsa benim fd6 Premiıum aracım da içi full Bej deri idi. Ve satarken de almak isteyen bir kişi " hayır hocam imkanı yok onlarda deri olmaz elegance bile degil" dedi... Bende şaka mı yapıyorsun dedim ve yine tartışma... Durun o aracımın içini sizlere atayım.. Kendimi deri koltuk imal edip hondalara monte eden bir birey olarak görmeye başlıyorum giderek :))

Tekrar yineliyorum bana ne denirse sizlere iletiyorum.. Demek ki spesifik konular beni buluyor...
 

Ekli dosyalar

  • 135c17d8-77fe-4266-8576-9a32dbeeb2d5.jpg
    135c17d8-77fe-4266-8576-9a32dbeeb2d5.jpg
    190.6 KB · Görüntüleme: 61
  • 3c637968-f8c3-4762-a84f-13f5df0cd057.jpg
    3c637968-f8c3-4762-a84f-13f5df0cd057.jpg
    143.8 KB · Görüntüleme: 63
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
112
Tepki puanı
136
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2020
Dediğiniz gibi ben bir çok bayi arayışına girdim almadan önce, hatta o kadar çok aradım ki telefonumda alan koduna bakıp öyle buluyordum kim ne dedi diyerek.. Sıfır araç her zaman alınmıyor. Ya da ben her zaman alamıyorum o yüzden ince eleyip sık dokuyoruz...
Bu anlamda da buraya yazdığımız bire bir tecrübe oluyor.. Herkes istediği bilgiyi kendi isteği ile yazar. Kimse kimseye "sen eksik yazdın" diyemez.
Neyse.. Daha çok spesifik konularla sizlere geleceğim anlaşılan... :)
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Katılım
17 Kas 2018
Mesajlar
1,182
Tepki puanı
789
Konum
Ümraniye
Aracınız
Civic FC5 2020
Aynı fikirdeyim.. Yani öyle bir algı oldu ki sanki elegance pakete ben gittim deri koltuk diktirip kendim pazarlıyor moduna girdim :) ...
Ona kalırsa benim fd6 Premiıum aracım da içi full Bej deri idi. Ve satarken de almak isteyen bir kişi " hayır hocam imkanı yok onlarda deri olmaz elegance bile degil" dedi... Bende şaka mı yapıyorsun dedim ve yine tartışma... Durun o aracımın içini sizlere atayım.. Kendimi deri koltuk imal edip hondalara monte eden bir birey olarak görmeye başlıyorum giderek :))

Tekrar yineliyorum bana ne denirse sizlere iletiyorum.. Demek ki spesifik konular beni buluyor...

Hocam ?

çok güzel benim arkadaşımda var 2020 deri eco elegance hatta @siviq arkadaşa alıyorduk Mart ayında ayışığı bayisinden vazgeçtik renk taba diye hatta @Civictr42 arkadaşa katılıyorum Almanya ya giden araçları pandemide burda sattılar manuel sunroof suz araçları veya ek donanımlı olanları sağda aynada kamera var mesela dediğim gibi şu an piyasa oturdu ve maalesef satışlar azaldı her sektörde olduğu gibi ondan olacak ki nakit para değerli olmuş veya lazım olmuş olabilir şimdiden hayırlı uğurlu olsun size


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
112
Tepki puanı
136
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2020
260 da bence iyi bir rakam. şimdide beklenen soruyu ben soracağım.. :)
Hangi bayiden aldınız o rakamı ?
 
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
112
Tepki puanı
136
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2020
250 bin tl ye. Aksesuar olarak da hepsini verdiler. Sis farları (Sonradan takılan model) hariç, bir de kaput için istediğim amortisör 2 parça haric. (vermediler inat ettiler !).
çamurluk üstü pandizot deniyor sanırım onu da aldım zorla.
İç kısım olarak bana eksik gelen iç nikelaj paket yok onuda ben alıp yaptıracağım.. o nikelaj malzemede şu şekilde fotosunu atayım.. Pandizot denilen ürününde fotosunu atıyorum sırıf araç alacaklar mutlaka istesin... bence güzel duruyor...
 

Ekli dosyalar

  • 2_org.jpg
    2_org.jpg
    16 KB · Görüntüleme: 76
  • 995_1_k.png
    995_1_k.png
    136 KB · Görüntüleme: 76
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
112
Tepki puanı
136
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2020
Bence iyi rakam gibi. adlıysanız hayırlı olsun..
 
Katılım
28 Kas 2018
Mesajlar
582
Tepki puanı
689
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2018
Merhaba değerli arkadaşlar.Bu forum benim için önemli bir forumdur.Baska gruplarda yer alsamda burası seviyeli iletişimin olması hasebiyle benim için ayrıca kıymetlidir.

Geçen yıl Ayışığı Honda'dan arkadaşıma Eco elegance aldık,4000 lira aksesuar dendi zorunlu olarak,ister cam filmi ve spor paket ,istersek exe de olduğu gibi birebir aynı deri koltuk seçebileceğimiz söylendi.Deri koltuklar fabrikasyon mu yoksa anlaşmalı bir esnaf mi diye sorduğumda dışardan kendilerinin anlaştıkları bir esnaftan yaptırdıklarını, koltukta meydana gelebilecek bir deformasyon , hata vb durumunda o bayi üzerinden işlem yapılacağını, Honda Türkiye ile ilgisi olmadığını söylediler.Bazen alıcılar olarak günün heyecanı ile detay sormayız, aldığımızda da orijinal fabrikasyon deyip geçeriz, çünkü öyle olduğunu düşünürüz.
Bir başka noktada şöyle düşünüyorum, örneğin bir satış temsilcisinin söylediğini diğer temsilci yalanlayabiliyor(Farlar orjinal mi diye sorduğum soruya satış temsilcisi evet,servis elamanı çakma Çin malı abi demiştir),bu noktada temsilcilerin aktardıklarını katî karar olarak düşünmemek, dolayısıyla acaba bir yanlışlık olabilir mi,ona göre pozisyon alalım durumu oluşması gayet normal bir durum hâline geldi malesef, çünkü son bir yılda büyük bir rezalet yaşandı müşteriler ile bayiler arasında.
Bugün yaşadığım bir durumu aktarayım, aracım 8600 km' de ,31 Ocak'ta ilk 12 ayı doluyor,bayiyi arayip ne zaman gelsem uygun olur diye sorduğumda; aracınız daha sıfır ayarında,her hangi bir bakıma girmemiş ve bakım atlanmamış,buna bağlı olarak siz 10.000 km yi 13-14 hangi ayda doldurursanız o zaman gelin şeklinde oldu ve ilginçtir aksi bir durumda da Honda Türkiye'nin hukuksal olarak sorun çıkaramayacağını söyledi.İkinci bir bayiyi aradım ve birebir aynı yanıtı aldım.Bunun üzerine Honda Türkiye ile iletişime geçip aynı soruyu yönelttiğimde 12 ay yada 10 bin km ,hangisi önce dolarsa standart cevabını aldım.Şimdi burdan yola çıkarak dersem;12 ayda gitme zorunluluğu yok istersen 15. ayda 10.000 km' yi dolduğunda git , garantin bozulmaz ifadesini rahatlıkla kullanabilir miyim? Mümkün değil...
Hülâsa ;"Emin misiniz?Bir yanlışlık olmasın? " yanitlarına bizi bu tür iletişim durumları getirmiştir.Bu değerli forumun hakettiği o çıtada kalması temennisiyle saygılar sunuyorum.Kazasız , keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
112
Tepki puanı
136
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2020
Değerli ve anlam katan yorumunuz için teşekkür ederim. İşte sizin gibi değerli kişilerin tecrübeleri asıl önemli olan...
Benim de anlatmak istediğim unsur karşıdan (Bayiden) aldığım tüm yanıtları iletmekti. Ki yine de ileteceğim. Asıl olan buradaki birlikten doğan fayda ile bizim(honda ailesinin) negatif sorunların üstesinden gelmesidir...
Bu arada acana benim araçta (fd6) da bulunan bej derilerde mi yan sanayi olarak yapıldı ! ...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2019
Mesajlar
162
Çözümler
1
Tepki puanı
435
Konum
KOCAELİ
Aracınız
Civic FD6 2010
Merhaba değerli arkadaşlar.Bu forum benim için önemli bir forumdur.Baska gruplarda yer alsamda burası seviyeli iletişimin olması hasebiyle benim için ayrıca kıymetlidir.

Geçen yıl Ayışığı Honda'dan arkadaşıma Eco elegance aldık,4000 lira aksesuar dendi zorunlu olarak,ister cam filmi ve spor paket ,istersek exe de olduğu gibi birebir aynı deri koltuk seçebileceğimiz söylendi.Deri koltuklar fabrikasyon mu yoksa anlaşmalı bir esnaf mi diye sorduğumda dışardan kendilerinin anlaştıkları bir esnaftan yaptırdıklarını, koltukta meydana gelebilecek bir deformasyon , hata vb durumunda o bayi üzerinden işlem yapılacağını, Honda Türkiye ile ilgisi olmadığını söylediler.Bazen alıcılar olarak günün heyecanı ile detay sormayız, aldığımızda da orijinal fabrikasyon deyip geçeriz, çünkü öyle olduğunu düşünürüz.
Bir başka noktada şöyle düşünüyorum, örneğin bir satış temsilcisinin söylediğini diğer temsilci yalanlayabiliyor(Farlar orjinal mi diye sorduğum soruya satış temsilcisi evet,servis elamanı çakma Çin malı abi demiştir),bu noktada temsilcilerin aktardıklarını katî karar olarak düşünmemek, dolayısıyla acaba bir yanlışlık olabilir mi,ona göre pozisyon alalım durumu oluşması gayet normal bir durum hâline geldi malesef, çünkü son bir yılda büyük bir rezalet yaşandı müşteriler ile bayiler arasında.
Bugün yaşadığım bir durumu aktarayım, aracım 8600 km' de ,31 Ocak'ta ilk 12 ayı doluyor,bayiyi arayip ne zaman gelsem uygun olur diye sorduğumda; aracınız daha sıfır ayarında,her hangi bir bakıma girmemiş ve bakım atlanmamış,buna bağlı olarak siz 10.000 km yi 13-14 hangi ayda doldurursanız o zaman gelin şeklinde oldu ve ilginçtir aksi bir durumda da Honda Türkiye'nin hukuksal olarak sorun çıkaramayacağını söyledi.İkinci bir bayiyi aradım ve birebir aynı yanıtı aldım.Bunun üzerine Honda Türkiye ile iletişime geçip aynı soruyu yönelttiğimde 12 ay yada 10 bin km ,hangisi önce dolarsa standart cevabını aldım.Şimdi burdan yola çıkarak dersem;12 ayda gitme zorunluluğu yok istersen 15. ayda 10.000 km' yi dolduğunda git , garantin bozulmaz ifadesini rahatlıkla kullanabilir miyim? Mümkün değil...
Hülâsa ;"Emin misiniz?Bir yanlışlık olmasın? " yanitlarına bizi bu tür iletişim durumları getirmiştir.Bu değerli forumun hakettiği o çıtada kalması temennisiyle saygılar sunuyorum.Kazasız , keyifli sürüşler dilerim.
Konuya muhteşem bir sakinlikle yorum getirdiğimiz için teşekkür ediyorum hocam size.Gayet açıklayıcı olmuş bu yorumunuz.Anlatilmak istenen buydu ama farklı yerlere çekildi de çekildi konu.Cevap yazmayacağım diyordum ama yorumunuzu başarılı buldum kuru beğeni yapıp geçmek istemedim?
 
Geri
Üst