- Katılım
- 7 Eyl 2014
- Mesajlar
- 10,267
- Çözümler
- 9
- Tepki puanı
- 13,112
- Konum
- Türkiye
- Ad Soyad
- M2Hamid
- Yaş
- 40
- Aracınız
- Civic FD6 2010
Farklı kaynaklardan okuduğum yorum ve bilgilere göre bu motor Avrupa'daki emisyon kısıtlamalarına uyum nedeniyle mecburen tercih edildi.Ekli dosyayı görüntüle 263518toyota 1.6 valvematik motorun yerine artık 1.5 3 silindirli yeni motorunu koyuyor 2021 itibariyle.
Motor LPG uyumlumu bilmiyorum inşallah uyumludur.
Lakin liste fiyatındaki değişimler yukarıda bakalım Honda ne yapacak merak ediyorum.
Asıl geliştirilen Dynamic Force motor 2.0 4 silindirli olanı ve yaklaşık 170 bg güce sahip, bu 1.5 motor downsizing ile 3 silindire düşürülerek geliştirilmiş ve gücü yaklaşık 122 bg civarında (eski 1.6 motordan 10 bg zayıf).
2.0-liter Dynamic Force Engine, a New 2.0-liter Direct-injection, Inline 4-cylinder Gasoline Engine | Toyota's New Powertrain | TNGA | Mobility | Toyota Motor Corporation Official Global Website
Toyota's new Dynamic Force Engine adopts high-speed combustion technologies and a variable control system. It also achieves greater thermal efficiency, resulting in high output, due to a reduction in energy loss associated with exhaust and cooling systems, the movement of mechanical parts, and...
global.toyota
Toyota Dynamic Force engine - Wikipedia
en.wikipedia.org
LPG'ye tam uyum isteyen tüketici için şu anki en makul seçenek Civic olarak kalıyor.