Universal Teypler hakkında tavsiyelerinize ihtiyacım var Beyler

Katılım
28 Ağu 2016
Mesajlar
179
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Aracınız
[MENTION=4395]Policeman[/MENTION] inan tam aradığım bilgiyi vermişsin ya Allah senden razı olsun çok güzel tarif etmişsin.
Ayrıca gayet tatminkar bir sistem oluşturmuşsun güle güle kullan inş.
Tüm forumları gezmekten aklım karmakarışık olmuştu çünkü
Bu arada sony güzel bir seçim bende seviyorum.
Arkadaşın focusunda fabrikasyon sony sistem var bizim arabalarda olsa harbiden ses sistemimi ellemezdim. Bizdeki nasıl bir ses sistemidir müzik dinlemek keyif vermiyor bass son ayarda kullanmama rağmen bass vermiyor araba saçma bir titreme veriyor sadece :)
Bende teyple beraber 1500-2000TL arası bütçe ayırdım tok güzel bir bass ses alabilsem yeterli olacak benim yüksek ses veya tiz ses merakım hiç yok :)
Teyp olarak ne almalıyım peki var mı tavisye edeceğin bir cihaz? [MENTION=3900]xanthus[/MENTION] anladım kardeşim ilk başta bende öyle düşünüyordum elektrikçi ile konuşunca teyp anfi lazm deyince bir anda tesisat işinin içinde buldum kendimi seste bir değişiklik oldumu sadece kapı içi değişince?Ne marka teyp ve mid var sende?



iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
28 Ağu 2016
Mesajlar
179
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Aracınız
Beyler bunu buldum internette fiyatı çok uygun
CİHAZ GENEL ÖZELLİKLERİ

HIGH DEFINITION 16:9 1080 P FULL HD HASSAS DOKUNMATİK EKRAN

WINDOWS CE 6.0 ÜSTÜN İŞLETİM SİSTEMİ 256 MB RAM

EKRAN ARKA PLANI DEĞİŞTİREBİLME

ARAÇ LOGO İLE AÇILIM LOGO DEĞİŞTİREBİLME

HIGH PERFORMANCE İŞLEMCİ 1080 P FULL HD VİDEO ÇÖZÜNÜRLÜĞÜ

HIZLI KONUMLAMA YAPABİLEN NAVİGASYON

BLUETOOTH ÜZERİNDEN GÖRÜŞME YAPABİLME REHBER AKTARIMI

2.0 USB VE SD KART ÜZERİNDEN HIZLI VİDEO, MÜZİK VE FOTOĞRAF OYNATMA

SÜPER HIZLI CD - DVD OKUYUCU ÜZERİNDEN VİDEO, MÜZİK VE FOTOĞRAF OYNATMA

4x45 WATT STEREO YÜKSEK SES ÇIKIŞI ve GRAFİK EQUALIZER

EK MONİTÖR veya KAFALIK VİDEO ÇIKIŞI

VİDEO- SES AUX GİRİŞİ

YÜKSEK HASSASİYETLİ RADYO ALICISI RDS DESTEĞİ

ARACINIZ İLE BİREBİR TUŞ RENGİ

DİREKSİYON KUMANDA UYUMU

İLAVE UZAKTAN KUMANDA

2 KANAL COKLANABİLİR AMFİ ÇIKIŞI




iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
64
Tepki puanı
0
Konum
Diyarbakır
Aracınız
[MENTION=4464]lmertl[/MENTION] ne demek hocam yardımcı olduysam ne mutlu
Aynı kafadayız bende tatmin edici bas sesini seviyorum.

Ben ilk önce aracın orjinal teybine taktıracaktım sistemi çeviriciler var onları takınca amfi çıkışı İçin uyum sağlıyor. Ama sonra baktım iş başladı aracın bütün ön konsol sökülüyor dedim hazır açılmışken naviyide taktırayım. Biraz öyle aceleye geldi. Aslında çok araştırdım ama kafama çok yatan bulamadım. Benim navigasyon necvox 9950 hd Blackberry edition model. Fiyatı da 1600 civarı. Çok aşırı memnun değilim ama iş görüyor. En azından görüntü kattı ve ses kalitesini aracın normal teyibinden daha güzel verdi. Öyle taktırmış oldum.

Aslında benim aklımda aliexpresten 10'' bir android cihaz sipariş etmek vardı görüntüsü Harika duruyor böyle tablet montajı gibi fiyatı da 1200 civarında bişey tutuyordu. Ama hem cesaret edemedim hemde gümrüğe gelen kısıtlamadan dolayı vergisinin ne kadar olacağını kestiremedim ve vazgeçtim.

Senin baştaki fotolarda olan Sony güzel olabilir sistemi de Sony yaparsan ses uyumu birbirini tamamlar diye düşünüyorum.

Birde bu ses sistemi işinde bence asıl önemli olan kablo kalitesi. Kablo kalın bakır olması gerekiyormuş. ve tesisatın işin ehli bir usta tarafından çekilip ayarının yapılması. En dikkat edeceğin nokta bence bu olsun. A


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
28 Ağu 2016
Mesajlar
179
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Aracınız
[MENTION=4395]Policeman[/MENTION] gerçekten çok yardımcı oldun seninle de ortak yanımız varmış [MENTION=788]ukirdi[/MENTION] gibi arabalarını ve ses sistemini sevecek adam
Orjinal teybi iyiki dönüştürücüyle anfi bağlatmamışsın çamur gibi ses çıkardı sisteme yazık olurdu söktürdüğünle kalırdın çok para vermişsin ama teybe
Kablo işini not aldım
Double ekranlarında dokunmatiği çok hassas değil videolardan izliyorum da onların da handikapı o sanki nokia 5800 gibi ekran panelleri :)
Fotoğrafını eklediğim cihazda şu şekilde 1090TL
CİHAZ GENEL ÖZELLİKLERİ

CORTEX A9.1.6 Ghz ÇİFT ÇEKİRDEK İŞLEMCİ

SAMSUNG DDR3 1 Gb RAM

TELEFONDAN EKRANA KLİP YADA FOTOĞRAF GÖNDEREBİLME MİROR LİNK

HIGH DEFINITION 1080 P FULL HD AMOLED EKRAN

16:9 HASSAS ÜSTÜN HIZLI DOKUNMATİK EKRAN

EKRAN ARKA PLANI DEĞİŞTİREBİLME

ARAÇ LOGO İLE AÇILIM LOGO DEĞİŞTİREBİLME

HIZLI KONUMLAMA YAPABİLEN NAVİGASYON

BLUETOOTH ÜZERİNDEN GÖRÜŞME YAPABİLME REHBER AKTARIMI

2.0 USB VE SD KART ÜZERİNDEN HIZLI VİDEO, MÜZİK VE FOTOĞRAF OYNATMA

SÜPER HIZLI CD - DVD OKUYUCU ÜZERİNDEN VİDEO, MÜZİK VE FOTOĞRAF OYNATMA

4x50 WATT STEREO YÜKSEK SES ÇIKIŞI ve EQUALIZER

EK MONİTÖR veya KAFALIK VİDEO ÇIKIŞI

VİDEO- SES AUX GİRİŞİ

YÜKSEK HASSASİYETLİ RADYO ALICISI RDS DESTEĞİ

DAHİLİ TV TUNER İLE KARASAL YAYIN TV DESTEĞİ

ARACINIZ İLE BİREBİR TUŞ RENGİ

DİREKSİYON KUMANDA UYUMU

HIZLI GEÇİŞ SAĞLAYAN GERİ GÖRÜŞ KAMERASI

2 ÖN 2 ARKA 1 SUBWOOFER 5 KANAL AMFİ ÇIKIŞI

ARAÇ BİLGİLERİNİ ARAÇ DESTEKLER İSE EKRANDAN GÖRÜNTÜLEME



iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
64
Tepki puanı
0
Konum
Diyarbakır
Aracınız
[MENTION=4464]lmertl[/MENTION] özelliklere bakınca güzel bir cihaza benziyor. Forumda bi paylaşmak lazım kullanan biri varsa deneyimlerini öğrenmek için. Göze de çok görünüyor görüntüsü


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
28 Ağu 2016
Mesajlar
179
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Aracınız
[MENTION=4395]Policeman[/MENTION] 8" olması cezbediyor açıkçası
Bunu taktırabilirim kullanan var mı acaba cevap beklemek lazım
Diğer double din ekranların sürümü mü eskidir bilmiyorum iphone 4s üzerini desteklemiyorlar soğudum o cihazlardan iyice telefonumu kullanamayacaksam ne anladım o işten
Apple şu multimedya işine girmeli ios sürüm bir navigasyon yapsın hem harita canavar gibi olur hem takılmaz
Bu arada araban maviyse bir fotoğraf atsana buraya o renk aradım arabayı alırken temizini bulamadım beyaz aldım


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
64
Tepki puanı
0
Konum
Diyarbakır
Aracınız
Universal Teypler hakkında tavsiyelerinize ihtiyacım var Beyler

[MENTION=4464]lmertl[/MENTION] Aynen öyle apple iOS sürümünü bi başlatsa efsane olur bakalım ilerleyen zamanlarda daha güzel arabalarda hepimize nasip olur inşallah
Bende maviyi görünce direk ilk görüşte aşkı yaşadım zaten ama mavi olmasaydı bende beyaz tercih ederdim.
Buyur hocam










iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2016
Mesajlar
179
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Aracınız
[MENTION=4395]Policeman[/MENTION] düz vites mi oluyor bu maviler nedir arama kriterlerimde mavi çıkmıyordu ben alırken
Maşallah feci yakışıklı araba Cam rüzgarlıklarını krom çıta olmayan ince olanlarla değiştirirsen daha güzel olur sanki :)
Jantları bir ara siyaha boyamıştım özledim şimdi o günleri
Fb7 kasada 2012 modeller efsane sanırım tek o yıl da var senin renk


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
324
Tepki puanı
3
Alpine ilx-700 ios tabanlı bi cihaz diye hatırlıyorum bi bakın biraz tuzlu ama


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
64
Tepki puanı
0
Konum
Diyarbakır
Aracınız
[MENTION=4464]lmertl[/MENTION] teşekkür ettim hocam elimizden geldiğince maddiyat imkan yettiğince yapmaya çalışıyoruz bişeyler
Valla bir arkadaşta daha var. Onunki de manuel. Başka da görmediğim içim bilmiyorum otomatik varmı ama 2012 modeller bence de en iyi çıkışlılar.
Cam çıtalarına el atacağım ama şimdilik yay sipariş ettim onunla uğraşıp onu daha sonra halletmeye çalışacağım.
Jantlarda ben orjinali seviyorum. Siyahta gözüme hoş görünüyor. İlerde arabayı mat siyaha kaplamayı düşünüyorum. Yaparsam öyle bir çılgınlık o zaman boyutlu altın sarısı yapacağım jantları da



iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Üst