Yeni Honda Civic FE Kasa

Civic fe1 de telefonumda youtube dan açtığım bi müziği aracın hoparlöründen dinleyebiliyomuyum car play de yada bluetooth bağlantısıyla böyle birşey mümkünmü


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Mümkün telefonda hangi uygulamadan açarsan aç dinleyebiliyorsun ben spotify den dinliyorum apple carplay aracılığı ile güzel oluyor kablosuz bağlantı olması güzel telefonu çıkarmama gerek kalmıyor araç kontağı açılınca direk apple carplay e bağlanıyor otomatik olarak


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Ben CVTnin ciddi arıza potansiyelli olduğunu düşünmüyorum ama 1.6 motorlara takılan CVTlerin biraz ani hızlanmayı seven kullanıcılara karşı da pek dayanıklı olmadığını düşünüyorum. 1.5 Turbolardaki CVTlerde sorun olsa Amerika'da ciddi olarak geri bildirim ve eleştiri geleceğine eminim ama bu konu ile ilgili yabancı forumlarda pek konu yok. Yeni gelecek araçlarında 1.5 Turbo olduğunu düşününce şanzımandan yana pek endişe duymak gerektiğini düşünmüyorum.
Bu arada şanzıman değişimi garanti kapsamında yapılmışsa teorikte değer kaybı değil bence değer artışı olması lazım çünkü araç 85bindeyken artık sıfır yeni şanzıman mevcut ama bizim ikinci el Türkiye piyasasında alıcılar bu hususu fiyat kırmak için kullanacaktır :)
Merhaba. yeni 1.5 turbolu eco motorlarda önceki 1.6 atmosferikteki şanzımanın kullanıldığı belirtiliyor bazı anlatımlarda. Yukarıdaki değerlendirmeniz ışığında, turbonun 180 beygirle törpülenmiş olsa da gözlemime dayanarak arttırdığı performans ve atiklik karşısında bu eski şanzımanın (eğer öyleyse) dayanıp dayanamayacağı konusunda ne düşünüyorsunuz?
 
Merhaba. yeni 1.5 turbolu eco motorlarda önceki 1.6 atmosferikteki şanzımanın kullanıldığı belirtiliyor bazı anlatımlarda. Yukarıdaki değerlendirmeniz ışığında, turbonun 180 beygirle törpülenmiş olsa da gözlemime dayanarak arttırdığı performans ve atiklik karşısında bu eski şanzımanın (eğer öyleyse) dayanıp dayanamayacağı konusunda ne düşünüyorsunuz?
FE kasa Eco 1.5 Turbo motorlarda 1.6 atmosferiğin değil FC kasa 1.5 Turbolarda kullanılan CVT şanzıman kullanılıyor diye biliyorum, bu açıdan dayanıklılık olarak FC/FK 1.5 Turbo kullanıcılarının uzun dönem kullanım ve arıza tecrübelerini öğrenmenin faydalı olacağını düşünüyorum.
 
FE1 1.5 182 hp’de kullanılan yeni CVT şanzıman gerçekten farklı. Daha önce kullandığım hiçbir CVT şanzımana benzemiyor. 7 ileri yeni yeni CVT şanzıman, tork Konvertörlü normal bir otomatik şanzıman gibi tepki veriyor. Örneğin 7’inci vites 2000 devir dakikada 115 km sabit hız veriyor. Diğer CVT şanzımanlarda tork ve güç gerekmediği zaman, sabit hızda gittiğinizde motor devri düşer. Yeni civic‘de ise böyle bir durum asla söz konusu değil. Yokuş aşağı bile inseniz 2000 devir dakika 7’inci vites sabit 115 km hız veriyor.

Bu durumun bir iyi bir de kötü tarafı var. İyi tarafı yeni CVT şanzımanın normal bir otomatik şanzıman gibi hareket etmesi. Kötü tarafı ise, ayağınızı gazdan çektiğinizde çok fazla motor frenleme etkisi varmış gibi aracın normalden fazla yavaşlaması. Yani ayağınızı gazdan çektiğinizde otomobil süzülmüyor. Bu durumun tek olumsuz yanı otomobilin biraz daha fazla yakıt yakması olabilir. Yeni çift kavramalı şanzımana sahip otomobillerde, yakıt ekonomisi için ayağınızı gazdan çektiğinizde yelken modu dediğimiz otomobilin vitesi boşa alması gibi bir durum söz konusu. Böylece araç boş viteste süzülerek daha uzun mesafe gidiyor. Honda’nın yeni CVT şanzımanı bu programla yakıt ekonomisi anlamında biraz dezavantajlı gibi duruyor.
 
Son düzenleme:
FE kasa Eco 1.5 Turbo motorlarda 1.6 atmosferiğin değil FC kasa 1.5 Turbolarda kullanılan CVT şanzıman kullanılıyor diye biliyorum, bu açıdan dayanıklılık olarak FC/FK 1.5 Turbo kullanıcılarının uzun dönem kullanım ve arıza tecrübelerini öğrenmenin faydalı olacağını düşünüyorum.
FE1 1.5 Eco’larda, FC5 1.6 atmosferiklerde kullanılan CVT şanzıman var diye biliyorum.
 
Merhaba. yeni 1.5 turbolu eco motorlarda önceki 1.6 atmosferikteki şanzımanın kullanıldığı belirtiliyor bazı anlatımlarda. Yukarıdaki değerlendirmeniz ışığında, turbonun 180 beygirle törpülenmiş olsa da gözlemime dayanarak arttırdığı performans ve atiklik karşısında bu eski şanzımanın (eğer öyleyse) dayanıp dayanamayacağı konusunda ne düşünüyorsunuz?
129 hp güç ve 180 Nm tork çok fazla değil. 1.6 atmosferik motorda bu şanzıman sorunsuzsa, 1.5 turbo Eco’da da kanımca sorun çıkarmaz.
 
yani şöyle söyleyeyim tabiki 180 beygir gibi koltuğa yapıştırmıyor ve dizel motor kadar agresif değil ama atmosferik gibi açılmak için de yalvarmıyor. bu açıdan sürmesi keyifli bir araba olmuş diyebilirim. bu performansa bakarak şanzıman da sağlam şekilde ilerlerse bu araba başarılı görünüyor. performansını benzetecek olursam sürenler bilir, 3 silindirli yeni nesil 1.0 turbo ecoboost motorlu ford pumayla aynı gibi.
129 hp güç ve 180 Nm tork çok fazla değil. 1.6 atmosferik motorda bu şanzıman sorunsuzsa, 1.5 turbo Eco’da da kanımca sorun çıkarmaz.
 
Geri
Üst