[MENTION=5494]XRedkitX[/MENTION] Henüz o limiti kaldıranı görmedim.
Kaldırılabiliyor mu dersen evet illaki kaldırılıyor. Allah vergisi değil sonuçta onuda bir insan yarattı. Lakin ECU'ya müdehale etmek gerekiyor. Ecu müdehalesi diğer araçlardaki gibi kolay değil bizim araçta. Japonlar bunun olmasını istemedikleri için bir takım güvenlik önlemleri almışlar sanırım.
Onu yapmamın yolu. HONDATA adında bir parça alınıyor. Bu parça aracın orjinal ECU'suna takılıyor ve bu şekilde müdehale sağlanıyor. Lakin sadece takmak değil birde bu Hondataya özgü bir yazılım var sanırım onunda olması gerekli diye biliyorum. O şekilde müdehale ediliyor. Yazılımda vs. bu şekilde yapılıyor araca. Hondata Türkiye'de sanırım yok. Yurt dışından getiriliyor. Ama fiyatları acaip pahalı. Parçasıydı, yazılım programıydı, birde bunu yapacak elemanıydı derken fiyatlar acaip uçuyor. (bana göre uçuyor başkasını bilemem).
Maksimum taş çatlasa 40-50 arası bir km fark olur yani toplamda 250-260 ı geçeceğini sanmam. O kadar para içinde bu hızlara çıkmasamda olur.
Benim bilgim bu yönde tabi. Teknoloji hergün ilerliyor gelişiyor. Farklı bir şekilde ve daha ucuz yolla yapabilen belki vardır ve ben bilmiyorumdur. Ama Türkiye'de ne duydum ne de gördüm.