Alınık 2014 honda civic

Hakan Uzun

Super Moderator
Yönetici
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
1,415
Tepki puanı
3
Konum
Kocaeli, Körfez
Aracınız
bekliyoruz bakalım parayı elimize aldık pazarlığa girişiyoruz.



hocam o fiyat bana yüksek biraz. yanlış anlamazsanız bugün istanbul honda artı ile görüştüm kampanya yapmışlar elegans eco lpg ye 67000 fiyat verdiler.
Yok hocam niye yanlis anliyayim 67 iyi fiyat vermisler bu arada bizde 62 ye satariz nedir yani ticaret mi yapiyoz


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Hakan Uzun

Super Moderator
Yönetici
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
1,415
Tepki puanı
3
Konum
Kocaeli, Körfez
Aracınız
Keşke benim olsaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
hocam benim bundan önce üç arabam oldu sattığım herkesle arkadas oldum.araşır ara ara konusuruz.Arabama gözüm gibi bakarım üstüne düşerim.Diceğim şu satacaksam 3-5 bakmam
ben satacaksam karsıdaki de alacak ise anlaşılır, ama burda eşim ile çok ters düşüyoruz bu konuda bi karar verebilsek.......
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
812
Tepki puanı
0
Konum
Karagümrük
Aracınız
hocam benim bundan önce üç arabam oldu sattığım herkesle arkadas oldum.araşır ara ara konusuruz.Arabama gözüm gibi bakarım üstüne düşerim.Diceğim şu satacaksam 3-5 bakmam
ben satacaksam karsıdaki de alacak ise anlaşılır, ama burda eşim ile çok ters düşüyoruz bu konuda bi karar verebilsek.......
hocam bende de aynı baskı var arabayı bugün sattım hanım az önce hala araba almadın mı diyor :)
 

Hakan Uzun

Super Moderator
Yönetici
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
1,415
Tepki puanı
3
Konum
Kocaeli, Körfez
Aracınız
nedir yav bizim bu eşlerden çektirlerimiz bu konuda bana diyoki sedan otomatik baska ne alcaz.? ya diyorim iki kişiyiz hb alalım yok sedan olacak vay arkadas vay arkadas
 
Katılım
30 Ocak 2014
Mesajlar
638
Tepki puanı
3
Konum
İstanbul Sultangazi
Aracınız
bekliyoruz bakalım parayı elimize aldık pazarlığa girişiyoruz.



hocam o fiyat bana yüksek biraz. yanlış anlamazsanız bugün istanbul honda artı ile görüştüm kampanya yapmışlar elegans eco lpg ye 67000 fiyat verdiler.
Abi + hondada'ki leri tanırım :D

Ferhat abiye sölee
Bagaj havuzu , kaucuk paspas ,, balık sırtı anten , yapıskan spoiler ,,, bide (karter muhafaza komple ) 2014 2015 lerde yok var derse inanma vallahı yok billahı yok :D sonra 800tl ister takmaya ben aldım öle oldu var sanıyodum dedi 800tl getir takalım dedi :D
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
812
Tepki puanı
0
Konum
Karagümrük
Aracınız
Abi + hondada'ki leri tanırım :D

Ferhat abiye sölee
Bagaj havuzu , kaucuk paspas ,, balık sırtı anten , yapıskan spoiler ,,, bide (karter muhafaza komple ) 2014 2015 lerde yok var derse inanma vallahı yok billahı yok :D sonra 800tl ister takmaya ben aldım öle oldu var sanıyodum dedi 800tl getir takalım dedi :D
Bende oradaki 2. el araba vardı onun için aradım o satıldı size sıfır verelim dedi fiyatı söyleyince önce lpg dahilmi dedi evet dedi kampanya yaptık :) Arabayı alalım diğer işlemleri park oto da yaptırırım.
 
Üst