Bijon saplama kirilmasi

kara82

0
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
376
Tepki puanı
6
Konum
kütahya
Aracınız
Araci aldigimda bijonlardan biri yoktu. Bijonun baglandigi saplama tabir edilen kismi kirilmis. Lastik tamircileri yapmiyor. Sanirim tekerin baglandigi saplamalarin sabitlendigi bir kisim var. Onun sokulup kirik saplamanin bir sekilde cikartilmasi gerek. Bunun icin yetkili servise gitmeye gerek var mi yoksa sanayide kolayca halledilebilecek onemsiz bir is mi
 
FD 6 kasada benim başıma gelmişti. Serviste özel bir aparatla saplama yaptılar. Hatırladığım kadarıyla 4 saplamaya 60-70 TL gibi rakam almışlardı. Tavsiyem servise gidin.
[MENTION=1306]kara82[/MENTION]

O zaman en iyisi servisine yaptırayım. Sanırım toplam 70-80 lira toplam masraf olacağını söylemişlerdi
 
Sanayide yaptirdim. Tekerlegi sokunce uploadfromtaptalk1432495340075.jpg ilk fotograftaki gibi gozukuyor. Saplamalarin yaninda iki vidayi acinca ve balatalarin bulundugu yeri arkasindaki vidalardan sokunce ikinci fotogrataki gibi. Zor bir mesele degilmis. Ama ben sanayide 2 saplamaya 50tl verdim. Kaziklanma hissi nedense birkac gundur suruyor. 20-25 lira bence bu is icin makul. Bir de usta dedi ki japon arabalarinin yan sanayi saplamalari orjinalinden iyi.
 
[MENTION=1306]kara82[/MENTION]

Hocam geçmiş olsun.
 
aklınızda olsun ;bijonları elle söktürün ;
kompresör çoğunlukla fazla sıktığı için sonra da sökerken ya yalama yapıyor yada bijon saplamasını kırıyor.... geçmiş olsun
+1
Kesinlikle katılıyorum. Kompresör kolaylarına geliyor fakat yalama oldu mu daha çok uğraş gerekiyor.
 
servise gerek yok bunun için, servis poryeyi komle değiştirir, pahalı olur, sanayide o kırılan saplamayı sökerler, yeni saplmaka takarlar. daha ucuza malolur
 
Geri
Üst