Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu konu ile ilgili bir başlık vardı, araştırırsanız bulurunuz,
Arkadaşın biri kedi ya da köpeğe çarpmış ve sistem devreye girmiş,
Değişim için 20 bin TL gibi bir fiyat olduğu yazılmıştı
Kullanma klavuzu sayfa 69-70 de (yükselen kaput sistemi) sorularınızın cevabını bulabilirsiniz. Ben klavuzu cep telefonuma indirdim sizde de yüklüyse bir göz atın sayfaya. sistemin hangi koşullarda bu ışığı yakabileceğine dair bilgiler var.
Ben hangi koşullarda bu uyarı lambası yanıyor diye sormadım zaten. Yükselen kaput ikazı ekranda çıktığında biz kullanıcıların yapabileceği hiç bir şey yok. Kullanım klavuzunda da belirtildiği gibi aracı yetkili servise götürmeniz gerekiyor.
Bu sebeple sürecin ne durumda olduğunu öğrenmek istedim.
Forumda genel olarak kullanıcılar soruyu soruyor, cevabını alınca sorun çözüldü diye dönüş yapmıyorlar. Ya da ilk defa bir kullanıcının karşılaştığı bir problemse sordukları, cevap alamayınca tekrar foruma uğrayıp "Sorunu şöyle çözdüm arkadaşlar bilginiz olsun" diye tenezzül edip cevap vermiyorlar. Bu durumda da bilgi alışverişi değil, bilgiyi alıp kaçmak oluyor yaptıkları.
Gelelim sorumun daha geniş kapsamlı şekline:
- Arkadaşın ekranında çıkan bu ikazdan sonra yetkili servise gitti mi?
- Gittiyse nasıl bir işlem yapıldı?
- Yapılan işlem için herhangi bir ücret alındı mı?
- Yapılan işlem garanti kapsamında bir işlem mi?
- Herhangi bir parça değişimi yapıldı mı?
- Ya da sadece araç bilgisayara bağlanıp hata kodu silinerek mi düzeltildi?
- Aracına hala bu şekilde mi biniyor?
Bu soruların kullanım kılavuzunun hangi sayfasında yazıyorsa bizi de bilgilendirirseniz çok memnun olurum.
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.