Bu Arıza İşareti Ne Anlama Geliyor?

Katılım
21 Haz 2019
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Konum
159654k
Aracınız
Civic FC5 2018
Merhaba arkadaşlar yeni. Bir araç aldım dünden beri bu arza Işın’ı yanıyor bilen var mı acaba
 

Ekli dosyalar

  • C76F42E2-0042-4750-B78C-C310E44F0817.jpeg
    C76F42E2-0042-4750-B78C-C310E44F0817.jpeg
    96.5 KB · Görüntüleme: 363

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Kaput yada bagaj açık ikazı gibi ama en doğrusu kullanım kitapçığına bakmak.
 

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,364
Tepki puanı
1,277
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Kaput için geçerli pop up hood system uyarı ışığı diye biliyorum. Kaza anında yaya koruma amaçlı yapılmış.

Örnek video : TIKLAYIN
 
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,928
Tepki puanı
2,189
Yaş
32
Konum
Aydın
Ad Soyad
Gökhan Bakkal
Yaş
31
Aracınız
Civic FC5 2017
Bu özellik sadece hb lerde var galiba benim kitapçıkta bulunmuyor böyle bir uyarı.
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
280
Tepki puanı
153
Konum
Bursa
Aracınız
Civic FC5 2018
Ben hangi koşullarda bu uyarı lambası yanıyor diye sormadım zaten. Yükselen kaput ikazı ekranda çıktığında biz kullanıcıların yapabileceği hiç bir şey yok. Kullanım klavuzunda da belirtildiği gibi aracı yetkili servise götürmeniz gerekiyor.

Bu sebeple sürecin ne durumda olduğunu öğrenmek istedim.

Forumda genel olarak kullanıcılar soruyu soruyor, cevabını alınca sorun çözüldü diye dönüş yapmıyorlar. Ya da ilk defa bir kullanıcının karşılaştığı bir problemse sordukları, cevap alamayınca tekrar foruma uğrayıp "Sorunu şöyle çözdüm arkadaşlar bilginiz olsun" diye tenezzül edip cevap vermiyorlar. Bu durumda da bilgi alışverişi değil, bilgiyi alıp kaçmak oluyor yaptıkları.

Gelelim sorumun daha geniş kapsamlı şekline:

- Arkadaşın ekranında çıkan bu ikazdan sonra yetkili servise gitti mi?
- Gittiyse nasıl bir işlem yapıldı?
- Yapılan işlem için herhangi bir ücret alındı mı?
- Yapılan işlem garanti kapsamında bir işlem mi?
- Herhangi bir parça değişimi yapıldı mı?
- Ya da sadece araç bilgisayara bağlanıp hata kodu silinerek mi düzeltildi?
- Aracına hala bu şekilde mi biniyor?

Bu soruların kullanım kılavuzunun hangi sayfasında yazıyorsa bizi de bilgilendirirseniz çok memnun olurum.
 
Geri
Üst