Bu Arıza İşareti Ne Anlama Geliyor?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Besir
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
21 Haz 2019
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Konum
159654k
Aracınız
Civic FC5 2018
Merhaba arkadaşlar yeni. Bir araç aldım dünden beri bu arza Işın’ı yanıyor bilen var mı acaba
 

Ekli dosyalar

  • C76F42E2-0042-4750-B78C-C310E44F0817.jpeg
    C76F42E2-0042-4750-B78C-C310E44F0817.jpeg
    96.5 KB · Görüntüleme: 369
Kaput yada bagaj açık ikazı gibi ama en doğrusu kullanım kitapçığına bakmak.
 
Kaput için geçerli pop up hood system uyarı ışığı diye biliyorum. Kaza anında yaya koruma amaçlı yapılmış.

Örnek video : TIKLAYIN
 
Bu özellik sadece hb lerde var galiba benim kitapçıkta bulunmuyor böyle bir uyarı.
 
Ben hangi koşullarda bu uyarı lambası yanıyor diye sormadım zaten. Yükselen kaput ikazı ekranda çıktığında biz kullanıcıların yapabileceği hiç bir şey yok. Kullanım klavuzunda da belirtildiği gibi aracı yetkili servise götürmeniz gerekiyor.

Bu sebeple sürecin ne durumda olduğunu öğrenmek istedim.

Forumda genel olarak kullanıcılar soruyu soruyor, cevabını alınca sorun çözüldü diye dönüş yapmıyorlar. Ya da ilk defa bir kullanıcının karşılaştığı bir problemse sordukları, cevap alamayınca tekrar foruma uğrayıp "Sorunu şöyle çözdüm arkadaşlar bilginiz olsun" diye tenezzül edip cevap vermiyorlar. Bu durumda da bilgi alışverişi değil, bilgiyi alıp kaçmak oluyor yaptıkları.

Gelelim sorumun daha geniş kapsamlı şekline:

- Arkadaşın ekranında çıkan bu ikazdan sonra yetkili servise gitti mi?
- Gittiyse nasıl bir işlem yapıldı?
- Yapılan işlem için herhangi bir ücret alındı mı?
- Yapılan işlem garanti kapsamında bir işlem mi?
- Herhangi bir parça değişimi yapıldı mı?
- Ya da sadece araç bilgisayara bağlanıp hata kodu silinerek mi düzeltildi?
- Aracına hala bu şekilde mi biniyor?

Bu soruların kullanım kılavuzunun hangi sayfasında yazıyorsa bizi de bilgilendirirseniz çok memnun olurum.
 
Geri
Üst