Civic FK7 Civic Rs aracına LPG taktırmak

Katılım
16 Şub 2017
Mesajlar
97
Tepki puanı
57
Konum
Adıyaman
Selam 2017 model Civic hatchback aracımı LPG taktırmayı düşünüyorum YouTube'de videoları var bir tane arabaya takılmış sorunsuz görünüyor 7000 lira fiyat isteniyor taktırmayı düşünüyorum arkadaşlar aklıma takılan tek şey Garanti garanti beni üzer mi bilmiyorum 3 yıl dolmak üzere bu konuda görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim takılan wpg sonrasında hiçbir performans kaybı Yaşanmıyor benzin aldı başını gitti Geçen gün tatile gittim 800 kilometreyi 500 TL benzin harcadım

SNE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,693
Çözümler
6
Tepki puanı
8,753
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
LPG temiz yakıttır değerler normal yakıtın cınsinden dolayı .

LPG nın tek sevmediğim yanı aşırı sıcaklık Tan dolayı motoru hırpalaması ve çekiş düşüklüğü benzıne göre şimdi ordan yorum yapacaklar çekıs dusüklüğü yok vs die arkadaslar var var

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Çözümü yok demek haksızlık olur. İşin ehli usta ile kapalı döngüde %3-4 zengin ayarlıyacaksın. Açık döngüde 12.8 gibi hava yakıt karışımı olacak. Ufak dokunuşlar ile fark kapanır. Hatta daha iyi bile gidebilir. Lpg fakirde sıkıntı verir. Müdahele için ise sisteme giriş yapılmalı. Şifre olan sistemlerde ise ne yazık ki el mahkum kalınıyor.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,693
Çözümler
6
Tepki puanı
8,753
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Katılım
4 Ocak 2018
Mesajlar
677
Tepki puanı
777
Konum
istanbul
Bu sonuç gösteriyor ki sistem profesyonel bir şekilde döşenmiş. Prins keyfi uzun kilometre ile test yapmıyor. Hayırlı olsun. :)

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
Eski aracıma 80 binde takıldı 332 bin km de ben satarken halen tek sorun yaşamamıştım. Bu aracında ise çok daha gelişmiş bir sistem ve araca özel yazılımla montaj yapıldı. İnşallah bunda da sorun yasamayacagimi düşünüyorum.
 

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,364
Tepki puanı
1,277
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,157
Çözümler
10
Tepki puanı
12,947
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
@ugurozer ile @UK61 araçları aynı ise değerler niye farklı :unsure: CO2 değerleri biri 10 iken diğeri 15 seviyesinde.
@ugurozer 'de rolanti devri daha yüksek görünüyor, test esnasında klima açıkmıydı?
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,693
Çözümler
6
Tepki puanı
8,753
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
@ugurozer ile @UK61 araçları aynı ise değerler niye farklı :unsure: CO2 değerleri biri 10 iken diğeri 15 seviyesinde.
@ugurozer 'de rolanti devri daha yüksek görünüyor, test esnasında klima açıkmıydı?
> HC emisyonları; Belirli bir noktaya kadar, hava/yakıt karışımı zenginleştikçe (hava/yakıt karışımında havaya göre yakıtın artması) HC konsantrasyonu yükselmektedir. Bunun sebebi ise oksijen yetersizliği ve yanmanın tamamlanmamasıdır.
> Karbonmonoksit konsantrasyonunun artmasının başlıca sebebi silindir içerisinde karbon atomlarının yeterli oksijen bulamayıp CO2 (karbondioksit)’e dönüşememesidir. Bu da zengin karışımdan dolayı ortaya çıkar. Silindirler içerisinde havadan çok yakıtın olması, yakıtın yanması için gerekli oksijeni bulamamasına yol açar ki bu da CO emisyonlarının ortaya çıkmasına neden olur.
> Küçük ayrıntılar hocam. Araç çalışırken oksijen sensörleri sinus dalgası yapar (zengin,fakir) hep aynı durmaz. HC, CO, CO2 aralarındaki alışverişten kaynaklıdır diye düşünüyorum.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Son düzenleme:

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,364
Tepki puanı
1,277
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
> HC emisyonları; Belirli bir noktaya kadar, hava/yakıt karışımı zenginleştikçe (hava/yakıt karışımında havaya göre yakıtın artması) HC konsantrasyonu yükselmektedir. Bunun sebebi ise oksijen yetersizliği ve yanmanın tamamlanmamasıdır.
> Karbonmonoksit konsantrasyonunun artmasının başlıca sebebi silindir içerisinde karbon atomlarının yeterli oksijen bulamayıp CO2 (karbondioksit)’e dönüşememesidir. Bu da zengin karışımdan dolayı ortaya çıkar. Silindirler içerisinde havadan çok yakıtın olması, yakıtın yanması için gerekli oksijeni bulamamasına yol açar ki bu da CO emisyonlarının ortaya çıkmasına neden olur.
> Küçük ayrıntılar hocam. Araç çalışırken oksijen sensörleri sinus dalgası yapar hep aynı durmaz. HC, CO, CO2 aralarındaki alışverişten kaynaklıdır diye düşünüyorum.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
Bence de aynı olması beklenemez birçok dış faktör var etkileyen.
 
Katılım
4 Ocak 2018
Mesajlar
677
Tepki puanı
777
Konum
istanbul
Birde aracın devrini nereden alıyorlar bence tamamen atmasyon cunki ne obd ne motora bir bağlantı yapmadılar. Egzos dan geçen akıma göre yapıyor ise yanilirlar cunki benim araç çift egzost
 
Katılım
4 Ocak 2018
Mesajlar
677
Tepki puanı
777
Konum
istanbul
Arkadaşlar merhaba civic hb sport aracıma ilk kez yaklaşık 1300 km gibi İstanbul didim oradan Antalya yolculuğu yaptım. Yolculukda 2 aikeydik ve onlarda da civic elegance eco vardı. Hep aynı anda yakıt aldık ve hesaplaa yaptık her defasında 100 km de 1 ila 1.2 litre az LPG tükettim. Karma tüketilen benzini max 0. 5 kabuletsek dahi rs LPG her daim eco dan ekonomik çıktı. Hatta bu araç beni inanılmaz şaşırttı cunki yaklaşık 15 senedir LPG li hiçbir aracımla 6.6 dan az tuketememisken bu araçla 6.0 gördüm. Size birkaç video çektim araç bilgisayarı 5 den az tüketim gösterirken rakım tırmanıyor bu meret :)
buda Antalya hali
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20200907_065216.jpg
    IMG_20200907_065216.jpg
    101.1 KB · Görüntüleme: 65
Geri
Üst