Dik yokus cikamama.

Ben d den s moduna cok aliyordum arac felan sollarken o zaman bu durumda L moduna almak daha mi mantikli.

GT-I9190 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hayır honda dostu L sürat modu değil araç sollarken S e almana gerek yok pedalı kökle power veriyo zaten agresif kullanacaksan eğer sürekli S de kullan sürekli vites değişme ne olur ne olmaz dik yokuşta durdun veya yokuşu gördün çek hemen L ye araç bayılmasın

TURKCELL T60 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Ben Bugün yaşadım yüzde altmış meyilli yokuşta çıkamadım d ye aldım s ye aldım yok araç pati yapınca ilerliyor ama gaz kesiyor s modda 1 vitesde de aynı sabit bir şekilde gaz yemiyor pati de çekmiyor duruyor en son aşağı kadar geri geri indim sonra hız alarak çıktım ama çok şaşırdım ne olursa olsun yazılım mazılım honda beni çok şaşırttı
 
Ben Bugün yaşadım yüzde altmış meyilli yokuşta çıkamadım d ye aldım s ye aldım yok araç pati yapınca ilerliyor ama gaz kesiyor s modda 1 vitesde de aynı sabit bir şekilde gaz yemiyor pati de çekmiyor duruyor en son aşağı kadar geri geri indim sonra hız alarak çıktım ama çok şaşırdım ne olursa olsun yazılım mazılım honda beni çok şaşırttı
Aman dkkat
Dik yokuşlarda çıkarken , dur kalk yaparken mümkünse kulakçıktan manuel,değilse L moduyla çıkılmalı. Heleki araç yüklü ise. Cvt şanzımanın en büyük sorunu yokuşta yüklü vaziyette zincir kırması. Dikkat edin.
 
Eğimin fazla olduğu yerlerde dur kalk yapılacaksa patinaj önleyici sistem kapatıldığında araç yokuşu daha rahat çıkar.( Aracı sürekli patinaja düşürmemek için gaza fazla yüklenilmemeli)


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Ben Bugün yaşadım yüzde altmış meyilli yokuşta çıkamadım d ye aldım s ye aldım yok araç pati yapınca ilerliyor ama gaz kesiyor s modda 1 vitesde de aynı sabit bir şekilde gaz yemiyor pati de çekmiyor duruyor en son aşağı kadar geri geri indim sonra hız alarak çıktım ama çok şaşırdım ne olursa olsun yazılım mazılım honda beni çok şaşırttı
%60 meyilli yolda bir aracın tırmanması imkansız :)
Araç patiye kalıp çekişi kaybediyorsa çekiş kontrolü kapatın, kışın karlı yollarda benzerini bende yaşadım, ufak patinajla çok rahat çıkılabilecek yolda çekiş kontrol hızı kestiği için araç bir anda yığılıyordu. Çekiş kontrolü kapatınca hafif patinajla çok rahat tırmanmıştım.
 
Bahsettiğiniz durum cvt şanzıman kaynaklı. D, L, S geçişleri yapabilirsiniz hareket halinde iken problem olmaz. Aracınızda bir problem yok. 125 beygir atmosferik ve bildiğimiz anlamda vites olayı olmadığı için bu durumla karşılaşıyorsunuz. Bahsettiğiniz doğan şahin bu durumu vites küçültüp paldır kültür halleder.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Eğimin fazla olduğu yerlerde dur kalk yapılacaksa patinaj önleyici sistem kapatıldığında araç yokuşu daha rahat çıkar.( Aracı sürekli patinaja düşürmemek için gaza fazla yüklenilmemeli)


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Doğru söylüyorsunuz o hengamede hiç aklıma geldi kapatmak bir dahakine tecrübe oldu işte
 
%60 meyilli yolda bir aracın tırmanması imkansız :)
Araç patiye kalıp çekişi kaybediyorsa çekiş kontrolü kapatın, kışın karlı yollarda benzerini bende yaşadım, ufak patinajla çok rahat çıkılabilecek yolda çekiş kontrol hızı kestiği için araç bir anda yığılıyordu. Çekiş kontrolü kapatınca hafif patinajla çok rahat tırmanmıştım.

Valla hocam yokuşu görseniz inerken bile frende bile durmayacakmış gibi geldi o yüzden çok zor oldu geri dönüp çıkmak ders oldu tecrübe ettik
 
L modu bu tür cvt şanzımanların hayat kaynağı olmazsa olamazıdır bence rampalarda takviye , dik inişlerde motor firen olarak kullanmaktan kaçınmayın hatta araç ağır yüklü halde iken yokuşlarda kullanmak motorunuza yük değil aksine emin olun çok faydalı olacaktır uzun süreli kullanımlardan tabiki kaçınmak gerek ayriyeten aracın gösterge panelinde L modu motorun ihtiyacı doğrultusunda mutlaka vitesin L moduna geçirilmesi işareti yanmaması çok büyük eksiklik sürücüyü yönlendirme konusunda çok etkili olurdu

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
"35 le çıktığı yolu benim aracım 15 ile çıkıyor daha da hızlanmıyor"

Bu ne demek ? Araçta bariz bir problem var. L moduyla S moduyla ne alakası var ?

Ortalık karışmış. Ben çok dik rampada D ile çıktım hiçte öyle bir durum ile karşılaşmadım.
Bu otomobil D modunda da hızlanmalı.
Arkadaşlar mantıklı şeyler yazalım lütfen.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Geri
Üst