Civic FC5 Dizelci arkadaslar buraya

Arkadaşlar bu Egr dpf konusunda ne yazık ki birçok arkadaş yanlış. Bahsedilen 3000 devirde 20 dk gazla olayı VAG grubuna ait olan pasif dejenerasyon yöntemidir. Honda araçlar aktif rejenerasyon vardır. Depo yarıdan yukarı olsun hız kesmeden 65 km üzerinde 15.-20 dakika kadar yolculuk yaptığınızda bu işlem gerçekleşecektir. iyi yakıt, iyi yağ (sulfat çöpü %0.9 altında /Acea C2 ya da C3) bilinçli kullanım. 120-150binden önce dpf ile karşı karşıya kalmazsınız. Otobana çıkıp gazlama devir çevirme gibi işlemler gereksizdir. Aracınızı bayıltmadan 2000-2200 devir bandında 65 km üstünde dur kalka girmeyeceğini bir rotada sürün.
 
Merhaba arkadaşlar. Aracım 2020 Dizel elegance. Bundan önce focus vardı. Depo boşaldığında 43 lt yakıt alırdım. Dolduğunda tahmini gidecek km olarak 900 gösterirdi. Civicte ise 37 lt aldı. ve gidecek km olarak 600 km yazdı. Civic'in depo mu küçük başka bir şey mi var. Depo tam bittiğinde anlayacağım galiba. Yalnız yolda kalmak istemem. Focusta gidecek km sıfır (0) yazana kadar gidebilirdim. Yardımcı olabilir misiniz.
Ben arabayı sıfır aldım. Depoyu ilk doldurduğumda 730 civarı yazdı. aracı yavaş kullanırım. Ankara şehir içi ortalama 4.2 civarı. şimdilerde 950 göstermeye başladı.
 
Dizellerde özellikle 2-3-4 vites civarında (otomatik) arada bir vitesin sanki bir teli gerip bırakıyormuş gibi his yapması ve tak diye ses çıkarması hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu konuda kesin çözümü olan var mı? DAha önce yaşayıp ta şu an yaşamıyorum diyen mesela.
Hocam aynı şeyleri bende yaşadım, çözüm servise gidip şikayetini anlatıp şanzımana yeniden program attırmak.
 
Bende 2018 idtec var. Hangi kasa diye geçiyor bilmiyorum. 40 bin Bakım fiyatlarını nasıl öğrenebilirim? Bilgisi olan arkadaş var mı?

DUB-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Güncel olarak bu var. Kendiniz ise yakın servisleri telefon ile arayarak öğrenebilirsiniz. Kasa kodunu şasi numarasından öğrenebilirsiniz.


Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Hocam ben bu işlemi araç fan açtıkça depodaki yakıt miktarına bakmazsızın yüksek devirde kullanarak yapıyorum yani yanlış yapıyormuşum öyle mi?
Arkadaşlar bu Egr dpf konusunda ne yazık ki birçok arkadaş yanlış. Bahsedilen 3000 devirde 20 dk gazla olayı VAG grubuna ait olan pasif dejenerasyon yöntemidir. Honda araçlar aktif rejenerasyon vardır. Depo yarıdan yukarı olsun hız kesmeden 65 km üzerinde 15.-20 dakika kadar yolculuk yaptığınızda bu işlem gerçekleşecektir. iyi yakıt, iyi yağ (sulfat çöpü %0.9 altında /Acea C2 ya da C3) bilinçli kullanım. 120-150binden önce dpf ile karşı karşıya kalmazsınız. Otobana çıkıp gazlama devir çevirme gibi işlemler gereksizdir. Aracınızı bayıltmadan 2000-2200 devir bandında 65 km üstünde dur kalka girmeyeceğini bir rotada sürün.

M2007J20CG cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Dizel düz vites fc5 aracım var. Araba olduğu yerde rolantide çalışırken klimayı aç kapa yaptığımda devir saatinde dalgalanma oluyor. Bu bir sorunmu bilgisi olan arkadaşlar varmı?

Redmi Note 9S cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Arkadaşlar bu Egr dpf konusunda ne yazık ki birçok arkadaş yanlış. Bahsedilen 3000 devirde 20 dk gazla olayı VAG grubuna ait olan pasif dejenerasyon yöntemidir. Honda araçlar aktif rejenerasyon vardır. Depo yarıdan yukarı olsun hız kesmeden 65 km üzerinde 15.-20 dakika kadar yolculuk yaptığınızda bu işlem gerçekleşecektir. iyi yakıt, iyi yağ (sulfat çöpü %0.9 altında /Acea C2 ya da C3) bilinçli kullanım. 120-150binden önce dpf ile karşı karşıya kalmazsınız. Otobana çıkıp gazlama devir çevirme gibi işlemler gereksizdir. Aracınızı bayıltmadan 2000-2200 devir bandında 65 km üstünde dur kalka girmeyeceğini bir rotada sürün.
üstad bende FC5 dizel manuel var, bu yöntemi bizde kullanabiliyoruz sanırım.? önceden arada uzun yol yapıp DPF'i rahatlatıyordum. pamdemiden sonra şu bir senede hep kısa yol gittim. 60km üstünde 2000-2500 devir yeterli sanırım.

6055P cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst