Tork konvertörünün içersinde dişli yoktur açısal kanatçıklar vardır , tork konvertörünün içersindeki yağ basıncı arttırılarak hareket iletimi sağlanır, türbin kanatlarına çarpan yağ statoru döndürmeye başlar ve böylece konvertör motordan aldığı hareketi şanzıman kısmına iletir.vitesi N ye aldığınızda motordan gelen kavramadan ileriye geçmeyeceği için söylediklerinizin savunduklarınızın hiç birisi gerçekleşmez. Ben ne söylediğimi biliyorum da siz tork konvertörü nedir onu bilmeden bana şanzıman içindeki yağı anlatıyorsunuz. Motor yağıyla şanzıman yağını bir tutmanıza ayrı bir şok oldum , şanzımanı N ye almanızın motor yağına etkisinin olmasını beklemek te neyin nesi? Kaldı ki ben size şanzımanı konvertörü anlatırken motordan motordaki yağdan da bahsetmedim. Motor rölantide çalışırken de yağlama gerçekleşir ateşleme ve sürtünme gerçekleşir. Vitesi N ye almanızın motor yağını değiştirme periyodunuza bir etkisi yoktur. Daha nasıl açıklanır bilmiyorum benden bu kadar
Ekli dosyayı görüntüle 251412
06 HONDA 2234