Yeni civic fc5 motor soğukken zor çalişma sorunu

Katılım
24 Ocak 2018
Mesajlar
222
Tepki puanı
66
Konum
Kocaeli
Aracınız
Civic FC5 2017
Katılım
29 Nis 2017
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Konum
Adana
Ben de aynı sorunu defalarca yaşadım,araç bazen oldukça geç çalışıyor hatta çalışmayacağı hissine bile kapılıyorum...göçük sorununu bir nebze sineye çektik ama marşın geç alması,camlar ve sunroofun kapanmaması yada açılmaması gibi sorunlarla da bir çok kullanıcının karşılaşması ben de Honda’ya olan güvenin oldukça sarsılmasına neden oldu.henüz 1 yaşındaki bir arabada bunları yaşamak oldukça can sıkıcı...


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
297
Tepki puanı
4
Konum
Ankara
Aracınız
Ben de aynı sorunu defalarca yaşadım,araç bazen oldukça geç çalışıyor hatta çalışmayacağı hissine bile kapılıyorum...göçük sorununu bir nebze sineye çektik ama marşın geç alması,camlar ve sunroofun kapanmaması yada açılmaması gibi sorunlarla da bir çok kullanıcının karşılaşması ben de Honda’ya olan güvenin oldukça sarsılmasına neden oldu.henüz 1 yaşındaki bir arabada bunları yaşamak oldukça can sıkıcı...


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam anahtar II konumunda biraz bekledikten sonra çalıştırın. Buna rağmen olmuyorsa sizin aküde bir sorun olduğunu düşündüm ya da elektrik aksamında.

2015 Elegance Eco
 
Katılım
5 Nis 2017
Mesajlar
182
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Aracınız
Yaşadığınız sıkıntılara yetkili servis ne cevap veriyor.

Honda Civic FC5 ECO Executive Otomatik
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
297
Tepki puanı
4
Konum
Ankara
Aracınız
Arkadaşlar anahtar II konumunda biraz bekledikten sonra marş yapmanızı tavsiye ediyorum. Benim fb7 de geçen yıl bir kaç kere yaşadım meğer sıkıntı anahtarı beklemeden çevirmemmiş.

2015 Elegance Eco
 

maksu

Sayfa Yönetim
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
2,687
Tepki puanı
357
Konum
ankara / dikmen
Aracınız
Diğer Markalar
Arkadaşlar anahtar II konumunda biraz bekledikten sonra marş yapmanızı tavsiye ediyorum. Benim fb7 de geçen yıl bir kaç kere yaşadım meğer sıkıntı anahtarı beklemeden çevirmemmiş.

2015 Elegance Eco
Zaten normalde kontak açıldıktan sonra sistem check yapar, lambalar söner sonra marşa basılır. Siz direk mi basıyordunuz?

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
297
Tepki puanı
4
Konum
Ankara
Aracınız
Zaten normalde kontak açıldıktan sonra sistem check yapar, lambalar söner sonra marşa basılır. Siz direk mi basıyordunuz?

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Aynen 2 yıl direk çevirerek kullandım geçen yıl ilk defa bir kaç kere sorun oldu. Arkadaşın birisi uyardı biraz daha bekle diye. Sonra bir daha olmadı dikkat ettim hep.

2015 Elegance Eco
 
Katılım
8 Nis 2017
Mesajlar
97
Tepki puanı
10
Konum
Istanbul
Anahtari da 2 konumunda az bekletin ama asil onemli frene basmadan calstirin yarim marsta aliyor. Exe ler ne yapar bilemiyorum
 
Katılım
29 Nis 2017
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Konum
Adana
Yaşadığım bu sorunlara yetkili servis bişe diyemiyor,çünkü arabada hiçbir şey bulamıyorlar! Bahsettiğimiz bu sorunlar sürekli olmuyor,arıza anında yetkili servisin görmesi gerekiyor ama Ender yaşandığı için de servise denk gelmiyor maalesef...zaten biraz bekledikten sonra da normale dönüyor...


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
27 May 2018
Mesajlar
13
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Herkese iyi günler arabayı alalı 6 ay oldu 4 5 kere benim mars da zor aldı bu sabah ta zor çalıştı. Servisde bi işlem yaptıran veya bilgisi olana varmı.
 
Üst