Yeni Honda Civic FE Kasa

Katılım
12 Tem 2020
Mesajlar
90
Tepki puanı
126
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2020
Tip sade accordun küçültülmüşü, Eğer bir model beğeniliyorsa kasa yapısı olarak onun boyutunu değiştirip başka modellere uygulamak yine beğenilecek anlamına gelmez ki bence dış kasa orjinalinde çakma olduğundan benim için sınıfta kaldı.

İç yapıda da Orta konsol kol dayama döşemesi, kapı kol dayama döşemesi ve kapı iç döşeme yerlerini alıp FC5'e taksınlar, üzerine bir şey istemem daha

Yol konforu anlamında ise bariz bir iyileşme olmadığı sürece de ekstra alınması bence gereksiz olacaktır.

Bu kasanın civic sahiplerine yarayacağı en büyük özelliği ikinci el piyasası fiyatlarını artıracak olması olur
 
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
445
Tepki puanı
166
Yaş
37
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic ES7 2002
Ee videoda gelen ses yol sesiyse eyvah

MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Ona aldanmayın. O kameranın ses alıcıyla ilgili bir durum. Adam konuşurken ki ses tonuna dikkat edin. Eğer içerisi gürültülü olsaydı adam istem dışı yüksek sesle konuşmaya başlardı.
 
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
445
Tepki puanı
166
Yaş
37
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic ES7 2002
Yeni kasa ile ilgili inceleme yazıları da çıkmaya başlamış, linkteki yazılardan kendimce harmanladığım bilgileri paylaşacak olursam,
  • İç ve dış olarak bütün halinde önceki jenerasyonun aksine çok daha olgun bir görünüm var.
  • İç mekan kalitesindeki kullanılan malzemeler ve tasarım ile daha sade ama daha kaliteli bir hissiyat mevcut. İç mekan genişliği daha da artmış.
  • Yeni adaptif cruise control sistemi çok beğenilmiş, önceki jenerasyondakine göre çok daha tepkili ve iyi çalışıyormuş.
  • 1.5T motor bir önceki jenerasyondan kağıt üstünde daha güçlü olmasına rağmen testteki hızlanma değerlerinde hep daha yavaş kalmış, bu durumun yakıt tüketimi için yapılan düzenlemeler ile artan kütle ağırlığına bağlı olduğu düşünülüyor.
  • Mekanik yol tutuş olarak bir önceki Civic ile benzer sonuç elde edilmiş (skidpad değeri 0,83).
  • Darbe sönümlemeleri ve konfor hissiyatında artış mevcutmuş.
  • 120 km.de ani frenlemede bir önceki jenerasyona göre fren mesafesinin daha iyi olduğu görülmüş.
  • Touring modelinde iç mekana yansıyan ses ölçümlerinde 120 km. hızda 69 db gürültü değeri ölçülmüş, bir önceki versiyonda bu değer 71 db.
  • Si, hatchback ve Type R modellerinin halen tanıtılmamış olması eksiklik olarak görülmüş.
Linkteki incelemede 18 inç jantlar ile kütlesine göre çok iyi yol tutuşa sahip olduğundan bahsedilmiş, bu denemeyi de Kalifornia'daki meşhur Kanyon yollarında yapmışlar. Süspansiyon ayarlarının serte yakın hatta hot-hatch ayarlarında olmasına rağmen etkileyici derecede konforlu olduğundan (VW ve premium segmentteki giriş seviyesi araçlara benzer) bahsedilmiş.
120 km de hıza 69 db çok iyi bir değer. O değeri passat ve yeni 508 100 km de falan sağlıyor. 69 ile 71 arasındaki fark, kulağın duyup duyamaması arasındaki fark kadar ciddi bir aralık.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,946
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
120 km de hıza 69 db çok iyi bir değer. O değeri passat ve yeni 508 100 km de falan sağlıyor. 69 ile 71 arasındaki fark, kulağın duyup duyamaması arasındaki fark kadar ciddi bir aralık.
İnş bu izolasyon Türkiye modellerinde de aynen mevcut olur :)
 
Geri
Üst