Jant ve Lastik Takımı

ocelot

0
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
167
Tepki puanı
2
Yaş
37
Konum
Kocaeli-İzmit
Ynt: Jant ve Lastik Takımı

Ynt: Jant ve Lastik Takımı

[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg389#msg389 date=1390846188]
[quote author=NoFeaR link=topic=11.msg384#msg384 date=1390844812]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg381#msg381 date=1390842630]
Şimdi yay üzerine araştırmalarım ve çalışmalarım başladı. :) Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar. ;)
[/quote]
konu aslında basit presletme kesme biçme sakın sakın bulaşmayın . presletme yapan oluyor fakat işin ehli ustalara yaptırıyorlar kullanan var memnun kullanan var şikayetçi . ya 3.5 cm ya da 5 cm spor yay . 5 cm spor yay koyduğun zaman
görüntü süper ama bizim ülkemizdeki yollarda kesin ön tamponu yerde bırakırız .
ben derimki ya 3.5 cm spor yay koyun ya da önlere coilover arkalara spor yay ben istanbulda bunun için fiyat sordum

önler custom coilover yani sanayi coilover arkalar spor yay (1 yıl garantili )
namıştaynda 900 tl
murat amortisör 700 tl
birde reptile cars tanıdık vasıtasıyla 700 den 400 e indi .

anlıcağınız isim yapmışlar direk fiyatları katlıyor tüm malzemeler aynı değişen birşey yok sadece işçilikleri fazla alıyorlar
coilover elle ayarlanabilir istediğinizde şuanki seviyeye çıkarabiliyorsunuz istediğinizde asfaltla bir gidebilirsiniz

basma konusu düşünülmesi gereken bir konu heryerede yaptırılmaz

bu arada sorduğunuz için teşekkürler çok fiyat çekmişler cv4 jant takımı 1200 demiş istanbulda bile 1000 tl :)
[/quote]

Berk detaylarını araştırmış, bilgiler hazır :)
Çok anladığım konu değil ama, mevcut yaylarla oynamak çok mantıklı durmuyor.
[/quote]

ben yazsam roman olur orjinal janta basıcaktım o zaman deli gibi araştırmıştım okumadığım forum sormadığım usta kalmamıştır :)

ama gerçekten presletme hocam bir gün anlamadan viraja sert girersin Allah korusun kötü sonuçlara yol açar hiç bulaşma 200 lira presletmeye vericeğine 400 tl spor yaya ver daha iyi en azından muayene zamanı geldiğinde orjinal yayları koyup rahat rahat geçersin kafanda soru işareti olmaz

ama bu basma konusunda en yakınına güvenmiyiceksin ben araştırmalarımda bunu anladım :)


Presleme, kesme gibi işlere girmem zaten. Sizin verdiğiniz bilgiler doğrultusunda boş bir cumartesi günümde namiştain'e gidip detaylı bilgi alayım diye düşündüm. Ancak jantların taksiti 2 ay sonra bitiyor. Evin müdürü halı istiyor. Ne yapsam da kandırsam taktikleri üzerinde çalışıyorum. :D
 
Katılım
23 Ocak 2014
Mesajlar
599
Tepki puanı
2
Yaş
36
Ynt: Jant ve Lastik Takımı

Ynt: Jant ve Lastik Takımı

[quote author=OcEloT link=topic=11.msg599#msg599 date=1390992101]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg389#msg389 date=1390846188]
[quote author=NoFeaR link=topic=11.msg384#msg384 date=1390844812]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg381#msg381 date=1390842630]
Şimdi yay üzerine araştırmalarım ve çalışmalarım başladı. :) Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar. ;)
[/quote]
konu aslında basit presletme kesme biçme sakın sakın bulaşmayın . presletme yapan oluyor fakat işin ehli ustalara yaptırıyorlar kullanan var memnun kullanan var şikayetçi . ya 3.5 cm ya da 5 cm spor yay . 5 cm spor yay koyduğun zaman
görüntü süper ama bizim ülkemizdeki yollarda kesin ön tamponu yerde bırakırız .
ben derimki ya 3.5 cm spor yay koyun ya da önlere coilover arkalara spor yay ben istanbulda bunun için fiyat sordum

önler custom coilover yani sanayi coilover arkalar spor yay (1 yıl garantili )
namıştaynda 900 tl
murat amortisör 700 tl
birde reptile cars tanıdık vasıtasıyla 700 den 400 e indi .

anlıcağınız isim yapmışlar direk fiyatları katlıyor tüm malzemeler aynı değişen birşey yok sadece işçilikleri fazla alıyorlar
coilover elle ayarlanabilir istediğinizde şuanki seviyeye çıkarabiliyorsunuz istediğinizde asfaltla bir gidebilirsiniz

basma konusu düşünülmesi gereken bir konu heryerede yaptırılmaz

bu arada sorduğunuz için teşekkürler çok fiyat çekmişler cv4 jant takımı 1200 demiş istanbulda bile 1000 tl :)
[/quote]

Berk detaylarını araştırmış, bilgiler hazır :)
Çok anladığım konu değil ama, mevcut yaylarla oynamak çok mantıklı durmuyor.
[/quote]

ben yazsam roman olur orjinal janta basıcaktım o zaman deli gibi araştırmıştım okumadığım forum sormadığım usta kalmamıştır :)

ama gerçekten presletme hocam bir gün anlamadan viraja sert girersin Allah korusun kötü sonuçlara yol açar hiç bulaşma 200 lira presletmeye vericeğine 400 tl spor yaya ver daha iyi en azından muayene zamanı geldiğinde orjinal yayları koyup rahat rahat geçersin kafanda soru işareti olmaz

ama bu basma konusunda en yakınına güvenmiyiceksin ben araştırmalarımda bunu anladım :)


Presleme, kesme gibi işlere girmem zaten. Sizin verdiğiniz bilgiler doğrultusunda boş bir cumartesi günümde namiştain'e gidip detaylı bilgi alayım diye düşündüm. Ancak jantların taksiti 2 ay sonra bitiyor. Evin müdürü halı istiyor. Ne yapsam da kandırsam taktikleri üzerinde çalışıyorum. :D
[/quote]

sizin oralarda bu işle uğraşanlar var diye biliyorum namıştaine için o kadar yol gelmeyin telefon açsanız bile bilgi alırsınız
2 ay sonra ise beraber basarız arabaları bende 2 ay sonra jant lastikle basıcam :)
 

ocelot

0
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
167
Tepki puanı
2
Yaş
37
Konum
Kocaeli-İzmit
Ynt: Jant ve Lastik Takımı

Ynt: Jant ve Lastik Takımı

[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg604#msg604 date=1390993271]
[quote author=OcEloT link=topic=11.msg599#msg599 date=1390992101]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg389#msg389 date=1390846188]
[quote author=NoFeaR link=topic=11.msg384#msg384 date=1390844812]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg381#msg381 date=1390842630]
Şimdi yay üzerine araştırmalarım ve çalışmalarım başladı. :) Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar. ;)
[/quote]
konu aslında basit presletme kesme biçme sakın sakın bulaşmayın . presletme yapan oluyor fakat işin ehli ustalara yaptırıyorlar kullanan var memnun kullanan var şikayetçi . ya 3.5 cm ya da 5 cm spor yay . 5 cm spor yay koyduğun zaman
görüntü süper ama bizim ülkemizdeki yollarda kesin ön tamponu yerde bırakırız .
ben derimki ya 3.5 cm spor yay koyun ya da önlere coilover arkalara spor yay ben istanbulda bunun için fiyat sordum

önler custom coilover yani sanayi coilover arkalar spor yay (1 yıl garantili )
namıştaynda 900 tl
murat amortisör 700 tl
birde reptile cars tanıdık vasıtasıyla 700 den 400 e indi .

anlıcağınız isim yapmışlar direk fiyatları katlıyor tüm malzemeler aynı değişen birşey yok sadece işçilikleri fazla alıyorlar
coilover elle ayarlanabilir istediğinizde şuanki seviyeye çıkarabiliyorsunuz istediğinizde asfaltla bir gidebilirsiniz

basma konusu düşünülmesi gereken bir konu heryerede yaptırılmaz

bu arada sorduğunuz için teşekkürler çok fiyat çekmişler cv4 jant takımı 1200 demiş istanbulda bile 1000 tl :)
[/quote]

Berk detaylarını araştırmış, bilgiler hazır :)
Çok anladığım konu değil ama, mevcut yaylarla oynamak çok mantıklı durmuyor.
[/quote]

ben yazsam roman olur orjinal janta basıcaktım o zaman deli gibi araştırmıştım okumadığım forum sormadığım usta kalmamıştır :)

ama gerçekten presletme hocam bir gün anlamadan viraja sert girersin Allah korusun kötü sonuçlara yol açar hiç bulaşma 200 lira presletmeye vericeğine 400 tl spor yaya ver daha iyi en azından muayene zamanı geldiğinde orjinal yayları koyup rahat rahat geçersin kafanda soru işareti olmaz

ama bu basma konusunda en yakınına güvenmiyiceksin ben araştırmalarımda bunu anladım :)


Presleme, kesme gibi işlere girmem zaten. Sizin verdiğiniz bilgiler doğrultusunda boş bir cumartesi günümde namiştain'e gidip detaylı bilgi alayım diye düşündüm. Ancak jantların taksiti 2 ay sonra bitiyor. Evin müdürü halı istiyor. Ne yapsam da kandırsam taktikleri üzerinde çalışıyorum. :D
[/quote]

sizin oralarda bu işle uğraşanlar var diye biliyorum namıştaine için o kadar yol gelmeyin telefon açsanız bile bilgi alırsınız
2 ay sonra ise beraber basarız arabaları bende 2 ay sonra jant lastikle basıcam :)
[/quote]

Olur valla. Ben beklerim sıkıntı yok. Zaten 2 ay sonra ödenek oluşturacağım. :) Haberleşir gideriz.
 
Katılım
23 Ocak 2014
Mesajlar
599
Tepki puanı
2
Yaş
36
Ynt: Jant ve Lastik Takımı

Ynt: Jant ve Lastik Takımı

[quote author=OcEloT link=topic=11.msg608#msg608 date=1390994518]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg604#msg604 date=1390993271]
[quote author=OcEloT link=topic=11.msg599#msg599 date=1390992101]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg389#msg389 date=1390846188]
[quote author=NoFeaR link=topic=11.msg384#msg384 date=1390844812]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg381#msg381 date=1390842630]
Şimdi yay üzerine araştırmalarım ve çalışmalarım başladı. :) Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar. ;)
[/quote]
konu aslında basit presletme kesme biçme sakın sakın bulaşmayın . presletme yapan oluyor fakat işin ehli ustalara yaptırıyorlar kullanan var memnun kullanan var şikayetçi . ya 3.5 cm ya da 5 cm spor yay . 5 cm spor yay koyduğun zaman
görüntü süper ama bizim ülkemizdeki yollarda kesin ön tamponu yerde bırakırız .
ben derimki ya 3.5 cm spor yay koyun ya da önlere coilover arkalara spor yay ben istanbulda bunun için fiyat sordum

önler custom coilover yani sanayi coilover arkalar spor yay (1 yıl garantili )
namıştaynda 900 tl
murat amortisör 700 tl
birde reptile cars tanıdık vasıtasıyla 700 den 400 e indi .

anlıcağınız isim yapmışlar direk fiyatları katlıyor tüm malzemeler aynı değişen birşey yok sadece işçilikleri fazla alıyorlar
coilover elle ayarlanabilir istediğinizde şuanki seviyeye çıkarabiliyorsunuz istediğinizde asfaltla bir gidebilirsiniz

basma konusu düşünülmesi gereken bir konu heryerede yaptırılmaz

bu arada sorduğunuz için teşekkürler çok fiyat çekmişler cv4 jant takımı 1200 demiş istanbulda bile 1000 tl :)
[/quote]

Berk detaylarını araştırmış, bilgiler hazır :)
Çok anladığım konu değil ama, mevcut yaylarla oynamak çok mantıklı durmuyor.
[/quote]

ben yazsam roman olur orjinal janta basıcaktım o zaman deli gibi araştırmıştım okumadığım forum sormadığım usta kalmamıştır :)

ama gerçekten presletme hocam bir gün anlamadan viraja sert girersin Allah korusun kötü sonuçlara yol açar hiç bulaşma 200 lira presletmeye vericeğine 400 tl spor yaya ver daha iyi en azından muayene zamanı geldiğinde orjinal yayları koyup rahat rahat geçersin kafanda soru işareti olmaz

ama bu basma konusunda en yakınına güvenmiyiceksin ben araştırmalarımda bunu anladım :)


Presleme, kesme gibi işlere girmem zaten. Sizin verdiğiniz bilgiler doğrultusunda boş bir cumartesi günümde namiştain'e gidip detaylı bilgi alayım diye düşündüm. Ancak jantların taksiti 2 ay sonra bitiyor. Evin müdürü halı istiyor. Ne yapsam da kandırsam taktikleri üzerinde çalışıyorum. :D
[/quote]

sizin oralarda bu işle uğraşanlar var diye biliyorum namıştaine için o kadar yol gelmeyin telefon açsanız bile bilgi alırsınız
2 ay sonra ise beraber basarız arabaları bende 2 ay sonra jant lastikle basıcam :)
[/quote]

Olur valla. Ben beklerim sıkıntı yok. Zaten 2 ay sonra ödenek oluşturacağım. :) Haberleşir gideriz.
[/quote]

tamamdır :) basma konusunda ikimizde araştırma yapalım ona göre bir yay alırız veya kafana yatarsa öne coilover arkaya yay yaparız kafamıza göre :)
 

ocelot

0
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
167
Tepki puanı
2
Yaş
37
Konum
Kocaeli-İzmit
Ynt: Jant ve Lastik Takımı

Ynt: Jant ve Lastik Takımı

[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg604#msg604 date=1390993271]
[quote author=OcEloT link=topic=11.msg599#msg599 date=1390992101]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg389#msg389 date=1390846188]
[quote author=NoFeaR link=topic=11.msg384#msg384 date=1390844812]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg381#msg381 date=1390842630]
Şimdi yay üzerine araştırmalarım ve çalışmalarım başladı. :) Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar. ;)
[/quote]
konu aslında basit presletme kesme biçme sakın sakın bulaşmayın . presletme yapan oluyor fakat işin ehli ustalara yaptırıyorlar kullanan var memnun kullanan var şikayetçi . ya 3.5 cm ya da 5 cm spor yay . 5 cm spor yay koyduğun zaman
görüntü süper ama bizim ülkemizdeki yollarda kesin ön tamponu yerde bırakırız .
ben derimki ya 3.5 cm spor yay koyun ya da önlere coilover arkalara spor yay ben istanbulda bunun için fiyat sordum

önler custom coilover yani sanayi coilover arkalar spor yay (1 yıl garantili )
namıştaynda 900 tl
murat amortisör 700 tl
birde reptile cars tanıdık vasıtasıyla 700 den 400 e indi .

anlıcağınız isim yapmışlar direk fiyatları katlıyor tüm malzemeler aynı değişen birşey yok sadece işçilikleri fazla alıyorlar
coilover elle ayarlanabilir istediğinizde şuanki seviyeye çıkarabiliyorsunuz istediğinizde asfaltla bir gidebilirsiniz

basma konusu düşünülmesi gereken bir konu heryerede yaptırılmaz

bu arada sorduğunuz için teşekkürler çok fiyat çekmişler cv4 jant takımı 1200 demiş istanbulda bile 1000 tl :)
[/quote]

Berk detaylarını araştırmış, bilgiler hazır :)
Çok anladığım konu değil ama, mevcut yaylarla oynamak çok mantıklı durmuyor.
[/quote]

ben yazsam roman olur orjinal janta basıcaktım o zaman deli gibi araştırmıştım okumadığım forum sormadığım usta kalmamıştır :)

ama gerçekten presletme hocam bir gün anlamadan viraja sert girersin Allah korusun kötü sonuçlara yol açar hiç bulaşma 200 lira presletmeye vericeğine 400 tl spor yaya ver daha iyi en azından muayene zamanı geldiğinde orjinal yayları koyup rahat rahat geçersin kafanda soru işareti olmaz

ama bu basma konusunda en yakınına güvenmiyiceksin ben araştırmalarımda bunu anladım :)


Presleme, kesme gibi işlere girmem zaten. Sizin verdiğiniz bilgiler doğrultusunda boş bir cumartesi günümde namiştain'e gidip detaylı bilgi alayım diye düşündüm. Ancak jantların taksiti 2 ay sonra bitiyor. Evin müdürü halı istiyor. Ne yapsam da kandırsam taktikleri üzerinde çalışıyorum. :D
[/quote]

sizin oralarda bu işle uğraşanlar var diye biliyorum namıştaine için o kadar yol gelmeyin telefon açsanız bile bilgi alırsınız
2 ay sonra ise beraber basarız arabaları bende 2 ay sonra jant lastikle basıcam :)
[/quote]

Tamamdır ;)

vay vay vay vay be cok yakismis bu jantlar araca yüzbinlik arac gibi olmus :eek:

Zaten bu gidişle 100bin TL'yi bulacağız. :-\
 

ocelot

0
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
167
Tepki puanı
2
Yaş
37
Konum
Kocaeli-İzmit
Ynt: Jant ve Lastik Takımı

Ynt: Jant ve Lastik Takımı

[quote author=OcEloT link=topic=11.msg315#msg315 date=1390691675]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg199#msg199 date=1390523515]
[quote author=OcEloT link=topic=11.msg138#msg138 date=1390480923]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg122#msg122 date=1390477006]
bu arada kesinlikle 40 yanak fazlası olmaz yakışmaz :)
[/quote]

Yok zaten yanakları geniş lastik almam artık. İnce yanak takılı bir 18 takım taktılar vay be dedim bizimkiler traktörün ön lastiği gibi kaldı.... ;D
[/quote]

dunlop lastiklerle inşallah fren mesafesinde sorun olmaz abs çabuk devreye girmez inşallah bunun içinde bir gözlem yapıp yazarsanız çok iyi olur :)
[/quote]

Evet arkadaşlar jant-lastik takımımı almış bulunmaktayım. :) Bahsettiğim König SJ02 Jant ve Dunlop Sport Maxx Lastik.

Hocam ilk başta şunu söyleyeyim bizim araçlarımızın tipi 18" takım ile ortaya çıkıyor. Karanlıkta bile bayıldım. Lastikler geç geldi, saat 20:30'da montajı bitti. Hemen denemek için İzmit-Adapazarı otoyoluna çıktık. Ve ne yazık ki düzgün rot balans yapılmadığını için 130 - 170 arasında şiddetli titreme yaptığını gözlemledik bu biraz canımı sıktı. Yarın hallettiririm onları da. Fotolarını yarın çeker yüklerim karanlıkta pek güzel bir görüntü yakalayamadım. Ama şunları söyleyebilirim;

-Direksiyonu tam sağ veya sola çevirdiğinizde çamurluğun iç tarafında tam 4 santim mesafe kalıyor. Sürtmesi imkansız.
-Virajlara girdiğiniz gibi çıkıyorsunuz, araba sağa sola esneme yapmıyor. (Lastikler ince yanaklı olduğu için tabiki)
-0-100 km 1,0 saniye veya tam 0,7 saniye arttı. Anlayacağınız araba bir miktar hantallaştı.
-Yine lastikler ince yanaklı olduğu için herhangi bir çukur veya kanaldan kibarca geçmeniz gerekiyor yüksek hızda veya frenleyerek geçerseniz "tak!" diye ses geliyor. :)
-Konforu etkileyecek en ağar bedelde ses oldu. Arabanın lastikleri genişlediği için araç içine giren ses epey arttı.

Tabi bunların hepsine değer mi? Değer... :)
[/quote][quote author=OcEloT link=topic=11.msg315#msg315 date=1390691675]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg199#msg199 date=1390523515]
[quote author=OcEloT link=topic=11.msg138#msg138 date=1390480923]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg122#msg122 date=1390477006]
bu arada kesinlikle 40 yanak fazlası olmaz yakışmaz :)
[/quote]

Yok zaten yanakları geniş lastik almam artık. İnce yanak takılı bir 18 takım taktılar vay be dedim bizimkiler traktörün ön lastiği gibi kaldı.... ;D
[/quote]

dunlop lastiklerle inşallah fren mesafesinde sorun olmaz abs çabuk devreye girmez inşallah bunun içinde bir gözlem yapıp yazarsanız çok iyi olur :)
[/quote]

Evet arkadaşlar jant-lastik takımımı almış bulunmaktayım. :) Bahsettiğim König SJ02 Jant ve Dunlop Sport Maxx Lastik.

Hocam ilk başta şunu söyleyeyim bizim araçlarımızın tipi 18" takım ile ortaya çıkıyor. Karanlıkta bile bayıldım. Lastikler geç geldi, saat 20:30'da montajı bitti. Hemen denemek için İzmit-Adapazarı otoyoluna çıktık. Ve ne yazık ki düzgün rot balans yapılmadığını için 130 - 170 arasında şiddetli titreme yaptığını gözlemledik bu biraz canımı sıktı. Yarın hallettiririm onları da. Fotolarını yarın çeker yüklerim karanlıkta pek güzel bir görüntü yakalayamadım. Ama şunları söyleyebilirim;

-Direksiyonu tam sağ veya sola çevirdiğinizde çamurluğun iç tarafında tam 4 santim mesafe kalıyor. Sürtmesi imkansız.
-Virajlara girdiğiniz gibi çıkıyorsunuz, araba sağa sola esneme yapmıyor. (Lastikler ince yanaklı olduğu için tabiki)
-0-100 km 1,0 saniye veya tam 0,7 saniye arttı. Anlayacağınız araba bir miktar hantallaştı.
-Yine lastikler ince yanaklı olduğu için herhangi bir çukur veya kanaldan kibarca geçmeniz gerekiyor yüksek hızda veya frenleyerek geçerseniz "tak!" diye ses geliyor. :)
-Konforu etkileyecek en ağar bedelde ses oldu. Arabanın lastikleri genişlediği için araç içine giren ses epey arttı.

Tabi bunların hepsine değer mi? Değer... :)
[/quote]

Burada ki mesajımda "-tüm bunlara değer mi? değer!" demişim ve yanılmışım. :(

En ağar bedelin ses olduğunu söylediğimde pek takmamıştım ancak son 2 haftasonu uzun yol yaptım ve lastiklerden gelen sesin gerçekten insanı rahatsız edecek durumda olduğunu söyleyebilirim. Takımı komple çıkarttım. Orjinallerini taktım. Eğer şehiriçi sadece görüntü amaçlı kullanacaksanız takın derim. Fakat hanımla çocukla bir yerlere gideyim şehirler arası dolaşayım derseniz yok derim. Kesinlikle takmayın.

Orijinal jant-lastik takımı ile seyir esnasında müzik en fazla 8 de oluyor. Otomatik ses yükseltme de low da idi. 18" lastik-jant takımını takınca, seyir halinde müzik sesi 12 ve otomatik yükseltmede high oldu. Buna rağmen bazen müzik sadece kafa şişiren bir ses oldu.

Ben tecrübe ettim, siz aynı hataya düşmeyin... :)
 
Katılım
23 Ocak 2014
Mesajlar
599
Tepki puanı
2
Yaş
36
Ynt: Jant ve Lastik Takımı

Ynt: Jant ve Lastik Takımı

[quote author=OcEloT link=topic=11.msg1680#msg1680 date=1392365305]
[quote author=OcEloT link=topic=11.msg315#msg315 date=1390691675]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg199#msg199 date=1390523515]
[quote author=OcEloT link=topic=11.msg138#msg138 date=1390480923]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg122#msg122 date=1390477006]
bu arada kesinlikle 40 yanak fazlası olmaz yakışmaz :)
[/quote]

Yok zaten yanakları geniş lastik almam artık. İnce yanak takılı bir 18 takım taktılar vay be dedim bizimkiler traktörün ön lastiği gibi kaldı.... ;D
[/quote]

dunlop lastiklerle inşallah fren mesafesinde sorun olmaz abs çabuk devreye girmez inşallah bunun içinde bir gözlem yapıp yazarsanız çok iyi olur :)
[/quote]

Evet arkadaşlar jant-lastik takımımı almış bulunmaktayım. :) Bahsettiğim König SJ02 Jant ve Dunlop Sport Maxx Lastik.

Hocam ilk başta şunu söyleyeyim bizim araçlarımızın tipi 18" takım ile ortaya çıkıyor. Karanlıkta bile bayıldım. Lastikler geç geldi, saat 20:30'da montajı bitti. Hemen denemek için İzmit-Adapazarı otoyoluna çıktık. Ve ne yazık ki düzgün rot balans yapılmadığını için 130 - 170 arasında şiddetli titreme yaptığını gözlemledik bu biraz canımı sıktı. Yarın hallettiririm onları da. Fotolarını yarın çeker yüklerim karanlıkta pek güzel bir görüntü yakalayamadım. Ama şunları söyleyebilirim;

-Direksiyonu tam sağ veya sola çevirdiğinizde çamurluğun iç tarafında tam 4 santim mesafe kalıyor. Sürtmesi imkansız.
-Virajlara girdiğiniz gibi çıkıyorsunuz, araba sağa sola esneme yapmıyor. (Lastikler ince yanaklı olduğu için tabiki)
-0-100 km 1,0 saniye veya tam 0,7 saniye arttı. Anlayacağınız araba bir miktar hantallaştı.
-Yine lastikler ince yanaklı olduğu için herhangi bir çukur veya kanaldan kibarca geçmeniz gerekiyor yüksek hızda veya frenleyerek geçerseniz "tak!" diye ses geliyor. :)
-Konforu etkileyecek en ağar bedelde ses oldu. Arabanın lastikleri genişlediği için araç içine giren ses epey arttı.

Tabi bunların hepsine değer mi? Değer... :)
[/quote][quote author=OcEloT link=topic=11.msg315#msg315 date=1390691675]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg199#msg199 date=1390523515]
[quote author=OcEloT link=topic=11.msg138#msg138 date=1390480923]
[quote author=berk tmzl link=topic=11.msg122#msg122 date=1390477006]
bu arada kesinlikle 40 yanak fazlası olmaz yakışmaz :)
[/quote]

Yok zaten yanakları geniş lastik almam artık. İnce yanak takılı bir 18 takım taktılar vay be dedim bizimkiler traktörün ön lastiği gibi kaldı.... ;D
[/quote]

dunlop lastiklerle inşallah fren mesafesinde sorun olmaz abs çabuk devreye girmez inşallah bunun içinde bir gözlem yapıp yazarsanız çok iyi olur :)
[/quote]

Evet arkadaşlar jant-lastik takımımı almış bulunmaktayım. :) Bahsettiğim König SJ02 Jant ve Dunlop Sport Maxx Lastik.

Hocam ilk başta şunu söyleyeyim bizim araçlarımızın tipi 18" takım ile ortaya çıkıyor. Karanlıkta bile bayıldım. Lastikler geç geldi, saat 20:30'da montajı bitti. Hemen denemek için İzmit-Adapazarı otoyoluna çıktık. Ve ne yazık ki düzgün rot balans yapılmadığını için 130 - 170 arasında şiddetli titreme yaptığını gözlemledik bu biraz canımı sıktı. Yarın hallettiririm onları da. Fotolarını yarın çeker yüklerim karanlıkta pek güzel bir görüntü yakalayamadım. Ama şunları söyleyebilirim;

-Direksiyonu tam sağ veya sola çevirdiğinizde çamurluğun iç tarafında tam 4 santim mesafe kalıyor. Sürtmesi imkansız.
-Virajlara girdiğiniz gibi çıkıyorsunuz, araba sağa sola esneme yapmıyor. (Lastikler ince yanaklı olduğu için tabiki)
-0-100 km 1,0 saniye veya tam 0,7 saniye arttı. Anlayacağınız araba bir miktar hantallaştı.
-Yine lastikler ince yanaklı olduğu için herhangi bir çukur veya kanaldan kibarca geçmeniz gerekiyor yüksek hızda veya frenleyerek geçerseniz "tak!" diye ses geliyor. :)
-Konforu etkileyecek en ağar bedelde ses oldu. Arabanın lastikleri genişlediği için araç içine giren ses epey arttı.

Tabi bunların hepsine değer mi? Değer... :)
[/quote]

Burada ki mesajımda "-tüm bunlara değer mi? değer!" demişim ve yanılmışım. :(

En ağar bedelin ses olduğunu söylediğimde pek takmamıştım ancak son 2 haftasonu uzun yol yaptım ve lastiklerden gelen sesin gerçekten insanı rahatsız edecek durumda olduğunu söyleyebilirim. Takımı komple çıkarttım. Orjinallerini taktım. Eğer şehiriçi sadece görüntü amaçlı kullanacaksanız takın derim. Fakat hanımla çocukla bir yerlere gideyim şehirler arası dolaşayım derseniz yok derim. Kesinlikle takmayın.

Orijinal jant-lastik takımı ile seyir esnasında müzik en fazla 8 de oluyor. Otomatik ses yükseltme de low da idi. 18" lastik-jant takımını takınca, seyir halinde müzik sesi 12 ve otomatik yükseltmede high oldu. Buna rağmen bazen müzik sadece kafa şişiren bir ses oldu.

Ben tecrübe ettim, siz aynı hataya düşmeyin... :)


[/quote]
Burda jantların hiçbir suçu yok tek suçlu o dunlop lastikler :) kaliteli bir lastik takılsaydı böyle bir durum olmazdı ama kaliteli lastikte 450 den başlıyor 450 tlye lastik takan insan zaten replica jant almaz hep zincirleme gidiyor:)
 

ocelot

0
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
167
Tepki puanı
2
Yaş
37
Konum
Kocaeli-İzmit
Ynt: Jant ve Lastik Takımı

Ynt: Jant ve Lastik Takımı

225 lastik taktığımızdan oluyor. Aracın yalıtımı buna göre hesaplanmamış. Michelin ile de deneme yaptım. 650+kdv olan bir lastik seste bir değişiklik olmadı. Çok ses veriyor içeriye. :-[
 
Katılım
23 Ocak 2014
Mesajlar
599
Tepki puanı
2
Yaş
36
Ynt: Jant ve Lastik Takımı

Ynt: Jant ve Lastik Takımı

[quote author=OcEloT link=topic=11.msg1682#msg1682 date=1392372077]
225 lastik taktığımızdan oluyor. Aracın yalıtımı buna göre hesaplanmamış. Michelin ile de deneme yaptım. 650+kdv olan bir lastik seste bir değişiklik olmadı. Çok ses veriyor içeriye. :-[
[/quote]
elinde sonunda o jantları taktırırsınız az değil 2000 tl para verdiniz :)
ses olayını bilemiyorum ama şehir içi dediğiniz gibi sorun olucağını düşünmüyorum ben şehir dışına çıksam zaten replica jantlara güvenmem gerçi olucağı varsa olur ama şehir içi bir şekilde yardım bulursunuz ama şehir dışı ne olur ne olmaz hayırlısı olsun
 
Geri
Üst